KongRudi Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Har hørt litt om dette tidligere på diverse plasser... Men første gangen jeg ser personer faktisk navngir noen av kundene, blir spennende å se om han får være på youtube etter dette.. Og viste ikke at industrien var så stor at de eksporterte blod for større summer enn korn og soya i USA; https://www.youtube.com/watch?v=82pOL361zUk Jeg har hørt om at dette blir gjort endel i Italia, spessielt afrikanske immigranter har blitt høstet.. 😕 I.flg. kommentarene på videoen over, så er mye av blodplasmaen på sykehusene i USA renset blod fra narkomane og alkoholikere - mens de selger det 'beste' blodet fra de friskeste folkene sitt blod til diverse rike personer.. Hvordan er egentlig lovene om blod-donasjon her i i Norge? Han nevnte at mange nasjoner hadde forbydd praksisen, jeg håper og går utifra at Norge er ett av de landene - men er det sikkert at når de unge på ungdomskolene og i militæret i Norge blir bedd om å donere blod og gjøre en god ting - er vi forsikret at dette blodet skal gratis til norske sykehus, og ikke selges til folk som vil bli vampyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 En britisk lege på TV viste at han tappet blod fra seg selv, laget blodpudding og spiste det sammen med en god vin . Jeg likte det. Fins det foreninger eller restauranter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå