Letterboxd Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Skal studere i Trondheim for første gang. Voll studentby er privat, ikke med SIT. Er det noe lureri eller noen svakheter som jeg bør unngå? Leilighetene ser bra kvalitet ut, men lurer på om dette er for godt til å være sant. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Voll studentby har eksistert i årevis. Jeg kjenner flere som bodde der i kortere eller lengre perioder i studietiden sin. Jeg vet ikke hva du mener med "lureri" eller om det er "for godt til å være sant", men Voll studentby er "legit" (selv om de vel har skiftet eiere opp gjennom årene). Hvorvidt standarden er god aner jeg ikke. Mitt inntrykk var at det var helt OK, og sammenliknbart med SIT. 1 Lenke til kommentar
Letterboxd Skrevet 26. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2022 Takk for svar. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Det eksisterer en ganske stor tråd om hybel i Trondheim, dersom det er av interesse. Aktiviteten i tråden pleier, av naturlige årsaker, å ta seg opp på våren en gang: https://www.diskusjon.no/topic/1500546-den-overraskende-store-hybel-i-trondheim-tråden/#comments Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå