above Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Hei Jeg har tenkt å kjøpe meg vannkjøling (nesten 100% sikker) og derfor trenger jeg meg et litt større kabinett. Jeg har tenkt meg et image og shaptek kabinett, et slik som dette; Image og shaptek kabinett fra microplex . Jeg lurte derfor på om noen av der har noen bilder av det kabinettet fra andre vinkler og bilder inni kabinettet????? Jeg lurer også på hvor mange harddisker det er plass til i det???? Sier tusen takk for all god hjelp på forhånd Endret 10. januar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Fiks linken din, den der leder til framsida. NB! Det er 1 stk. ekstern 3½" brønn og normalt vil det monteres en diskettstasjon i den. Ved montasje av 3½" enheter som harddisker etc. må det benyttes drevrammer. Slike finner du i "Drevrammer" og "Kjølere>Drev" seksjonene våre. Endret 10. januar 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
above Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Fiks linken din, den der leder til framsida. Sånn nå er den fixa, takk for at du sa i fra Lenke til kommentar
Mima Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 har ikke noe digital kamera nå men fikk mitt I&S tower på torsdag. I bunnen er det plass til 3 harddisker tror jeg , men du kan like godt spandere på deg en I&S drev ramme med en 80mm vifte i front. Være obs på at du må lage litt større hull til den del av pci/agp kortene som stikker ut bak hovedkortet (måtte jeg ihvertfall). Nydelig kabbinet , godt kjøp ^^ *litt påvirka av ny lukta* eneste dumme tingen var at lakken ser litt "billig" ut og at metall lager forferdelige lyder hvis man bare kommer borti det >.< Lenke til kommentar
above Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 har ikke noe digital kamera nå men fikk mitt I&S tower på torsdag.I bunnen er det plass til 3 harddisker tror jeg , men du kan like godt spandere på deg en I&S drev ramme med en 80mm vifte i front. Være obs på at du må lage litt større hull til den del av pci/agp kortene som stikker ut bak hovedkortet (måtte jeg ihvertfall). Nydelig kabbinet , godt kjøp ^^ *litt påvirka av ny lukta* eneste dumme tingen var at lakken ser litt "billig" ut og at metall lager forferdelige lyder hvis man bare kommer borti det >.< haha, tøft at du har kjøpt det da. Kansje jeg kan få alle svarene fra deg da Er det bare plass til bare 1 floppy disk i den, er det god plass til vannkjøling i det??? Dette var noen spørsmål som jeg gjerne ville hatt svar på Kommer med sikkert flere spørsmål etter hvert Lenke til kommentar
Mima Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 god plass til vannkjøling og det er bare plasse til en floppy , men du kan jo kjøpe/lage 5" til 3,5" drevramme da. den interne 5.25" brønnen burde du fjerne hvis du skal ha vannkjøling eller bruke den til vanntank ^^ Lenke til kommentar
above Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) OK, da har jeg fått svar på spørsmålene mine når det gjelder kabinettet. Håper det går greit at jeg slenger inn et par spørsmål til vannkjølingen jeg er tenkt til å kjøpe meg I hvertfall sp kommer de her; Jeg lurte på om jeg trenger en sånn en: Radiatorgrill til en slik: Radiator ???? Og hvor er det jeg ska legge/feste denne: radiatoren i kabinettet??? Takker for gode svar igjen Endret 10. januar 2004 av OSTEBU Lenke til kommentar
above Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 OK, da har jeg fått svar på spørsmålene mine når det gjelder kabinettet. Håper det går greit at jeg slenger inn et par spørsmål til vannkjølingen jeg er tenkt til å kjøpe meg I hvertfall sp kommer de her; Jeg lurte på om jeg trenger en sånn en: Radiatorgrill til en slik: Radiator ???? Og hvor er det jeg ska legge/feste denne: radiatoren i kabinettet??? Takker for gode svar igjen Ingen som har peiling eller??? Lenke til kommentar
above Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 har ikke noe digital kamera nå men fikk mitt I&S tower på torsdag.I bunnen er det plass til 3 harddisker tror jeg , men du kan like godt spandere på deg en I&S drev ramme med en 80mm vifte i front. Være obs på at du må lage litt større hull til den del av pci/agp kortene som stikker ut bak hovedkortet (måtte jeg ihvertfall). Nydelig kabbinet , godt kjøp ^^ *litt påvirka av ny lukta* eneste dumme tingen var at lakken ser litt "billig" ut og at metall lager forferdelige lyder hvis man bare kommer borti det >.< Lurte på en ting til og det er: Er det håndtak på sidedøren på kabinettet??? Går det ann å låse det??? Takker for svar Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg lurte på om jeg trenger en sånn en: Radiatorgrill til en slik: Radiator ???? Du trenger ikke, men det ser mye finere ut med en grill enn med bare et gapende hull inn til raddisen... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 de er ikke håndtak på siden og det kan ikke låses med mindre du kjøper en av de speiallåsene du bare skrur fast som en vanlig skure( koster rundt 50 kr). Sidedøra er ganske genial , for hvis du bare skal inn å sjekka alt henger sammen kan du bare åpne døra og da kan man opne den 45 grader før den må taes av. I døra foran er det lås og den er skikkellig (ikke noe chieftec dritt) og man får den ikke opp uten å eten ha nøkkel eller knuse fronten. Lenke til kommentar
above Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 de er ikke håndtak på siden og det kan ikke låses med mindre du kjøper en av de speiallåsene du bare skrur fast som en vanlig skure( koster rundt 50 kr). Sidedøra er ganske genial , for hvis du bare skal inn å sjekka alt henger sammen kan du bare åpne døra og da kan man opne den 45 grader før den må taes av.I døra foran er det lås og den er skikkellig (ikke noe chieftec dritt) og man får den ikke opp uten å eten ha nøkkel eller knuse fronten. OK TAkk for godt svar!! Det var litt dumt at det ikke var håndtak på siden da, men men Lenke til kommentar
above Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg lurte på om jeg trenger en sånn en: Radiatorgrill til en slik: Radiator ???? Du trenger ikke, men det ser mye finere ut med en grill enn med bare et gapende hull inn til raddisen... HVor skal Radiatoren monteres da?? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Der det er plass... De aller fleste har raddisen i taket av kabinettet. Lenke til kommentar
above Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Der det er plass... De aller fleste har raddisen i taket av kabinettet. Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå