Spillredaksjonen Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Ser ut som Fortnite uten bygging har kommet for å bli Graving i spillets filer har avduket «No Build»-modus. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Dette er jo glimrende. Prøvde meg på Fortnite en stund, men orket ikke byggingen. Forstår at mange synes at dette er noe av det som gjør Fortnite unikt, men jeg tror nok ikke jeg er den eneste som kunne tenke seg å spille Fortnite uten denne byggingen. Greit å gi folk et valg i alle fall. 2 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Liker det veldig godt, men liker med bygging også. Selv om jeg ikke er flink til å bygge. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 27. mars 2022 Del Skrevet 27. mars 2022 Hatet byggingen. Spesielt når du er i slutten og den ene som er igjen bygger et palass ala Versailles med vollgrav før du har fått opp en vegg og en rampe🤣 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 28. mars 2022 Del Skrevet 28. mars 2022 Helt nydelig. Har testet Fortnite et par ganger, men alltid fått juling av kids. Lastet det ned i går, tok med meg to kompiser. Vant 3 runder på få timer. Spillet gikk fra "meh" til "Wohoo!" for min del nå. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. april 2022 Del Skrevet 1. april 2022 rebjorn skrev: Dette er jo glimrende. Prøvde meg på Fortnite en stund, men orket ikke byggingen. Forstår at mange synes at dette er noe av det som gjør Fortnite unikt, men jeg tror nok ikke jeg er den eneste som kunne tenke seg å spille Fortnite uten denne byggingen. Greit å gi folk et valg i alle fall. Samme tanke her. 🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå