Tullballj Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Jeg oppdaget at noen har dunket borti takstolpen på bilen jeg leaser fra Møller bil. Det er en liten bulk som bare er synlig fra bestemt vinkel. Jeg lurer på om dette er noe som bør fikses før jeg leverer bilen tilbake? I papirene står det at man kan bli fakturert for bulker som er lett synlig fra 1-1,5 meters avstand. Det blir i så fall subjektivt… Noen som har erfaring med møller og denne problemstillingen? Hvor mye blir man eventuelt fakturert? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Hadde nok kanskje undersøkt med forsikringsselskapet først. Dette kan være en quick fix for ett karosseriverksted med bra utsyr. Kan være billigere å få det fikset nå enn tapet du må ta når du leverer tilbake bilen. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 24. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2022 Egenandel på forsikring er 15.000 kroner, så det er ikke aktuelt. Det er å la det gå hvis det er innenfor, eller å fikse det av egen lomme. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Tullballj skrev (20 timer siden): Egenandel på forsikring er 15.000 kroner, så det er ikke aktuelt. Det er å la det gå hvis det er innenfor, eller å fikse det av egen lomme. Da hadde jeg heller sjekket ut de nærmeste karosseriverkstedene der du bor og fått en pris. Noen kaller det for quick fix eller smart repair alt ettersom. Bulkretting uten lakkering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå