ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Design Hva burde jeg gjort anderledes? Farger? Hva syns dere? Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Save for web og legg ut den så blir det litt lettere å se ( synes jeg da) Men så ut som en bra start Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Tjaaa, nesten-fint kanskje? Den stjerna i bakgrunnen er som snytt ut av en tutorial, og grids er litt oppbrukt etterkvert. Finn på noke NYTT! Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har ingen spesielle råd, men dette ble litt for mye design av typen "klin-på-masse-grafikk-som-gutta-på-essoen-synes-er-kult". Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har ingen spesielle råd, men dette ble litt for mye design av typen "klin-på-masse-grafikk-som-gutta-på-essoen-synes-er-kult". Må si meg enig.. Men det var en god start. Tviler ikke på at resultate blir bra.. Jeg får si som folk flest sier til meg.. ..stå på! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 takker... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Fikk litt FjOrTiZ fEEliNG av den jeg. Spennende, men ikke helt optimalt. Som de før meg har sagt, å utsette noe spess blir vanskelig. Hang in, boy! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 "klin-på-masse-grafikk-som-gutta-på-essoen-synes-er-kult" hehe, joda. ble kanskje litt mye inn og ut i headeren.. likte ikke helt jeg heller.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Synes blåfargene ble _way_ to skrikende! Er det virkelig nødvendig med et reklamefelt som dekker 30% av hele greia? Håpløs skrift i headeren og den ser også feilplassert ut. Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 ..synes det ble litt for mange rare vinkler og skrikende farger. Gjør den litt enklere, men ikke så enkel som mine da Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Likte det jeg, ta bort griden, men ellers var det fett!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Som sagt tidligere: ALT, ALT, ALT for mye vonkler og dingser og bomser og knuppser og spirrevipper og TING. ALT ALT ALT for mye. Blir rent sliten av å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå