Gå til innhold

Maserati lanserer elektrisk SUV

Anbefalte innlegg

Simen1 skrev (1 time siden):

Hvor mange ganger i året beskriver dette ditt kjøremønster? Hvor mye er du villig til å betale for å unngå de ekstra ladestoppene det antallet ganger i året? 500 kr per gang? 1000? mer?

Spør du meg personlig, så aldri. Jeg bare refererte til det som den siterte brukeren fyrte seg opp over.

Jeg bor på landet og har kjørt kun el i flere år, inklusive norgesferier. Har ikke kjørt på ferie med vogn, ei heller nedover Europa etter at jeg fikk elbil, så for min del er en WLTP på 4-500 km mer enn tilstrekkelig gitt at man kan lade med 100kW eller mer for de lange dagene. Venter aldri på at bilen skal lade ferdig på langtur, det er alltid bilen som venter på meg/oss fordi pausene våre er lenger enn det vi trenger for å lade. Uten barn blir pausene kanskje kortere, men strekkene vil ikke blitt særlig lengre så har man tilstrekkelig ladehastighet trenger man ikke lenger rekkevidde med mitt kjøremønster.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Simen1 skrev (2 timer siden):

Hvor mange ganger i året beskriver dette ditt kjøremønster? Hvor mye er du villig til å betale for å unngå de ekstra ladestoppene det antallet ganger i året? 500 kr per gang? 1000? mer?

Du burde stille spørsmålet til "vår kjære" @Roger Moore som alltids slenger med leppa før hen tenker på hva hen egentlig sa. Det var nemlig hen som kom med dette idiotiske utspillet (ett av en meget lang rekke korttenkte utspill).

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...