stamkunde Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 Jeg regner med det er en som har tegnet tesla bilene? Hva heter han. Når så tesla dagens lys? Jeg regner med tesla startet alt i en motbakke og ble kritisert for påfunnet. I dag er tesla godt etablert og er vel bilen som alle egentlig ønsker seg. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 (endret) 16 minutes ago, stamkunde said: Jeg regner med det er en som har tegnet tesla bilene? Hva heter han. Når så tesla dagens lys? Jeg regner med tesla startet alt i en motbakke og ble kritisert for påfunnet. I dag er tesla godt etablert og er vel bilen som alle egentlig ønsker seg. Kjapt google søk viser https://en.wikipedia.org/wiki/Franz_von_Holzhausen Tesla ble stiftet i 2003 men første bil var først i 2005 som var en lotus elise som de hadde gjort om til elbil så de designet ikke den. Endret 23. mars 2022 av onkel_jon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 47 minutes ago, onkel_jon said: Tesla ble stiftet i 2003 men første bil var først i 2005 som var en lotus elise som de hadde gjort om til elbil så de designet ikke den. Noe de vistnok angret seg på, for det ville vært enklere for dem å lage noe fra scratch enn å bygge om den lotusen. Er nesten ingen deler som ikke er modifisert på roadstern. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå