Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Den store MC-tråden!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 hours ago, Leo_ said:

Pent! To ting, hele anlegget, katalysator også? Mangler du refleks bak?

Har bestilt opp katalysator også ja, var bittelitt leveringstid på den, men tenker å få på den og få det inn i vognkort om mulig. Ser det mangler en refleks bak også ja! Skal få ordnings på det. Mange sykler som mangler det når jeg ser litt rundt faktisk 😅

28 minutes ago, Hanhijnn said:

Flott psykkel! 👍:)

Men der røk anonymiteten din, hvis den var viktig for deg. ;)

Hehe det går helt fint, er ikke noe jeg bryr meg nevneverdig om, iallefall ikke på dette forumet 😋

• Liker 1
Lenke til kommentar
Konkulf skrev (1 time siden):

Ser det mangler en refleks bak også ja! Skal få ordnings på det. Mange sykler som mangler det når jeg ser litt rundt faktisk 😅

Men den er viktig for SVV hvis sykkelen skal inn for visning... Mange som kjører uten til vanlig ja. Er visst viktig for folk med en "clean look" på hekken. ;)

Lenke til kommentar
Hanhijnn skrev (11 minutter siden):

Men den er viktig for SVV hvis sykkelen skal inn for visning... Mange som kjører uten til vanlig ja. Er visst viktig for folk med en "clean look" på hekken. ;)

Ble cleant med fabrikksmontert tailtidy og et par nye hull i braketten til refleksen så den henger intill skiltholderen.

Pent, litt sikrere og faktisk lovlig skiltoppheng.

PXL_20240802_0903218442.thumb.jpg.1214ba883b4e95f26db8b2d48ad96ceb.jpgPXL_20240712_2039110123.thumb.jpg.af4993d38ecc7d4b17398f45b6b25fd9.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
12 minutes ago, Hansien said:

Ble cleant med fabrikksmontert tailtidy og et par nye hull i braketten til refleksen så den henger intill skiltholderen.

Pent, litt sikrere og faktisk lovlig skiltoppheng.

PXL_20240802_0903218442.thumb.jpg.1214ba883b4e95f26db8b2d48ad96ceb.jpgPXL_20240712_2039110123.thumb.jpg.af4993d38ecc7d4b17398f45b6b25fd9.jpg

Tenker jeg gjør det på samme måte, ble veldig pent! Original fender på GSX8S er noe av det jævligste jeg har sett, så fornøyd med at den var fjernet når jeg kjøpte den😅

Lenke til kommentar
Konkulf skrev (6 minutter siden):

Tenker jeg gjør det på samme måte, ble veldig pent! Original fender på GSX8S er noe av det jævligste jeg har sett, så fornøyd med at den var fjernet når jeg kjøpte den😅

Det er en spenstig arm bakpå yamahene også. image.thumb.jpeg.6c430d80d011dda0ca379f67c73e386c.jpeg

Lenke til kommentar
Konkulf skrev (16 timer siden):

Har bestilt opp katalysator også ja, var bittelitt leveringstid på den, men tenker å få på den og få det inn i vognkort om mulig. Ser det mangler en refleks bak også ja! Skal få ordnings på det. Mange sykler som mangler det når jeg ser litt rundt faktisk 😅

Skal du ha sykkelen godkjent med merknad i vognkortet på ombyggingen må du sørge for at den har godkjent katalysator og godkjent lyddemper med dokumentasjon. Dokumentasjonen på alle ombyggingsdeler må kunne knyttes til akkurat DITT kjøretøy. Du må selvsagt også ha en godkjent refleks, totalt uavhengig av hva slags lovbrudd andre folk gjør. Når du bygger om et kjøretøy bryter du typegodkjenningen og påtar deg ansvaret for å dokumentere at kjøretøyet tilfredsstiller alle krav som stilles i Norge. Gjør du dette rett er det null stress :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...