RookieNO Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Hadde man vært fornuftig, så hadde man ikke eid en MC i det hele tatt. Å eie en MC trenger ikke forsvares 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 27. november Forfatter Del Skrevet 27. november RookieNO skrev (1 time siden): Hadde man vært fornuftig, så hadde man ikke eid en MC i det hele tatt. Å eie en MC trenger ikke forsvares Jo, så lenge det går ut over helsen og eie en sykkel, så mener jeg det er forklaring nok på vertfall mitt problem. Når det regelrett er en belastning å kjøre MC så er salg en ren befrielse. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 27. november Del Skrevet 27. november Orion666 skrev (15 timer siden): Min toppfart under jobbpendling ble redusert fra 210km/t til 130km/t in og ut av byen i rushtrafikk. Har ca. samme erfaringen Lenke til kommentar
Orion666 Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Leo_ skrev (7 timer siden): Har ca. samme erfaringen 🏍️💨🤟😎 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november RookieNO skrev (16 timer siden): Hadde man vært fornuftig, så hadde man ikke eid en MC i det hele tatt. Å eie en MC trenger ikke forsvares Hadde vært ufornuftig å IKKE ha en motorsykkel. Jeg kaller det en investering i mental helse. 😇 Trenger ikke å være den største, dyreste eller nyeste. 1 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 28. november Del Skrevet 28. november Kjøpte en naken SV650 for rundt 25k for 7-8 år sia nå, olje, filter, dekk og ett sett kjede/drev er det den har kosta etterpå. 1 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 28. november Forfatter Del Skrevet 28. november Leo_ skrev (4 timer siden): Kjøpte en naken SV650 for rundt 25k for 7-8 år sia nå, olje, filter, dekk og ett sett kjede/drev er det den har kosta etterpå. Ja, har kjørt en slik. Det er desverre ikke en sykkel jeg synes er spesielt givende å kjøre. Dessuten er jeg nok mer glad i å kjøre lengre turer (hvis ryggen hadde vært tipp topp). Småturer i nabolaget og jobbpendling er ikke akkurat noe jeg higer etter 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. november Del Skrevet 29. november Supercorsa SC2 dekk, herlig med en sykkel jeg ikke er spes redd for, er bare å klemme knepucken i dørken og ha det gøy med god samvittighet IMG_2642.MP4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Far og sønn i ekstase, resten av garasjen i plage. Akkurat slik det skal være. Kul sykkel! 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Vi har fått oss egen garasje nå og junior øvelseskjører på Varadero 125 som jeg ga ham i konfgave, verden går videre men den gamle SVen består, enda i alle fall. Perfekt sykkel til formålet egentlig siden den ikke blir brukt så mye. Billig forsikring, koster ikkeno, faller ikke ei krone i verdi, servicevennlig, kunne seff vært en SV1000 men den ble kjøpt mens økonomien satte begrensninger Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Det kunne alltids vært sprekere, nyere og villere. Men i de aller fleste tilfeller er det vi som sjåfører som setter begrensninger så behovet er jo i realiteten ikke der. Og en må heller ikke ha det dyreste og flotteste for å ha det gøy på to hjul. Det er viktigere å komme seg ut på tur enn å spare seg til fant fordi en må ha det råeste som er på markedet. Gøy med yngre som vil ta lappen. Hjalp til med litt øvelseskjøring selv i sommer på en yngre herre som tok førerkortet på lettmc. Det har skjedd mye siden jeg tok førerkortet for over 10 år siden fant vi ut.. 1 Lenke til kommentar
OJ Doe Skrevet 30. november Del Skrevet 30. november Jeg har alltid synes det virker gøy å være en av dem som kjøper nytt og bare kjører det de har inn i evigheten, men jeg har aldri helt fått det til. En del av meg sier Streetfighter V2, og en annen sier Tiger Sport 800. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå