inlife Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Vet noen hvordan man tar lydopptak av telefonsamtale på Samsung Galaxy S21 Ultra? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Sist jeg leste meg opp på det var det lagt inn restriksjoner i Android som gjorde at det ikke var mulig. Har ikke sjekket hvordan ståa er med Android 12. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Trur ikke det ligger i android, telefoner solgt i korea så er det en standardfunksjon, men dette er deaktivert på de europeiske variantene. En annen finurlig ting er at det er påbudt med lukkerlyd når man tar bilder i korea, så det er ikke mulig å skru av. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 "Starting with Android 9, Google added limitations that prevent many apps from recording your phone conversations. The apps may seem to work, but when you play the recording, you hear only silence or just your end of the conversation." Kilde: PCMAG.com. "You must be in a country or region where call recording is supported. Call recording isn't available everywhere. Features vary based on your country or region." Kilde: Google support. Lenke til kommentar
Takk for meg Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Det skulle vel komme mulighet for å kunne ta opp samtale igjen, men da med ett varsel til den andre på tråden. https://itavisen.no/2020/01/29/snart-kan-du-gjore-opptak-av-samtaler-i-android-men-det-er-ikke-alt/ Lenke til kommentar
anon_83104 Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Det er fullt mulig med tredjeparts apper. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 anon_83104 skrev (1 time siden): Det er fullt mulig med tredjeparts apper. .....som ikke fungerer. Ser du på tilbakemdlingen på mnge av de mest populære applikasjonene så tar ikke disse opp lyden fra høyttaleren. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 ilpostino skrev (På 22.3.2022 den 16.01): "Starting with Android 9, Google added limitations that prevent many apps from recording your phone conversations. The apps may seem to work, but when you play the recording, you hear only silence or just your end of the conversation." Kilde: PCMAG.com. "You must be in a country or region where call recording is supported. Call recording isn't available everywhere. Features vary based on your country or region." Kilde: Google support. Ja, på min koreanske v50 så var det integrert i programvaren. Så er regionale forskjeller, var dog ikke klar over at det var google som implementerte restriksjonene. Men litt rart da at på min europeiske oneplus 8 pro(android 10 og 11) som jeg kjøpte ny her i norge så kunne jeg ta opp samtaler med denne appen: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.appstar.callrecorder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå