NTB - digi Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 I dag åpner Tesla sin første fabrikk i Europa Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 En gledens dag! Men for sent for meg. Greide ikke å vente lenger. Min kommer fra Shanghai neste uke, og jeg gleder meg som en unge! ☺️ 2 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Jeg venter også på en Model Y men siden jeg spesifiserte at min skulle komme fra Tyskland vil den komme litt senere. Tesla antydet at de skulle matche bil til meg i april eller mai. 3 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Kahuna skrev (1 time siden): Jeg venter også på en Model Y men siden jeg spesifiserte at min skulle komme fra Tyskland vil den komme litt senere. Tesla antydet at de skulle matche bil til meg i april eller mai. Performance-utgaven? Er vel den de fleste venter på fra Berlin. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Hanhijnn skrev (18 minutter siden): Performance-utgaven? Er vel den de fleste venter på fra Berlin. Nei, ordinær long-range. 1 Lenke til kommentar
Hanhijnn Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 Kahuna skrev (17 timer siden): Nei, ordinær long-range. Me too... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå