Windoge Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 I sommer pusset vi opp kjøkkenet. Det gamle kjøkkenet var fra 1993. Dette var nødvendig vedlikehold. Får vi ikke avdrag for dette? Hvor og hvordan fører jeg det opp? Har sikkert 30 kvitteringer. Annet spørsmål. Vi la nytt tak for to år siden. Det skrev jeg ikke fradrag for. Er toget gått? Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Og dette er selvsagt et hus du eier selv? 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2022 2 minutes ago, BIGG said: Og dette er selvsagt et hus du eier selv? Det er huset jeg bor i, ja. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Da er svaret enkelt, akkurat kr. 0,00. 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2022 4 minutes ago, BIGG said: Da er svaret enkelt, akkurat kr. 0,00. Så det er kun bolig for utleie? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Windoge skrev (Akkurat nå): Så det er kun bolig for utleie? Ja. Sitat Spørsmål: Har kjøpt hus som totalrenoveres. Leier bolig utenbys mens dette pågår. Skal så flytte inn i ferdigrenovert (skal ikke leies ut). Tilstanden på boligen var sekstitalls, gammel og iskald men beboelig. Vil man ha rett på fradrag for noe i dette opplegget? Svar: Dersom du skal bo i boligen selv (og dermed fritakslignes ved et senere salg), vil ikke utgifter til renovering få skattemessig betydning. https://e24.no/privatoekonomi/i/4qrGWq/se-hva-ekspertene-svarte-kan-jeg-faa-fradrag-for-oppussing Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Det burde antagelig vært fradragsmuligheter for oppussing av hus. Det hadde gjort det mer risikabelt med svart arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå