ray001 Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) Har en AppleTV(1080P versjon) Sonos Beam2 og LG TV (47LM860V-ZB). Sliter med at lyden ikke kommer automatisk når AppleTV og LG TVen starter opp. Må inn i menyen på Appletv og sette at den skal spille av via Sonos Beam 2. Da fungere lyden til TVen går i "pause mode", eller skrur en av AppleTV må en inn i menyen igjen for å skru på igjen. Hvordan får jeg standard lydutgang til å være Sonos Beam på Appletv? Er det noe galt jeg gjør? Endret 24. mars 2022 av ray001 Lenke til kommentar
taffeeel Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Du er koblet til HDMI Arc i TV'en? Etter hva jeg søkte opp er TV'en noen år gammelt så kan være noe er utdatert her. For eksempel er Simplink (HDMI-Cec) aktivert i Tv-innstillingene? Det må være på for at enheter skal kunne "snakke" sammen. Nummer to, inne på min Sonos-app, under Innstillinger - System - Beam så har jeg en innstilling som heter "Autospill TV" når jeg blar ned litt. Sjekk at den står på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå