Spillredaksjonen Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Anmeldelse: GhostWire: Tokyo GhostWire: Tokyo er et friskt og usedvanlig stilfullt pust. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Håper dette virkelig kommer til PSVR2. Men uansett, skal jeg nok skaffe dette. Er noe med det som fenger, selv om jeg ikke kan nøyaktig putte fingeren på det. Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Drit å måtte vente et år på et spill som er utviklet av et Xbox eid studio 🤣 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Dette ser ikke bra ut i det hele tatt.. Står over Litt for mye magi og bla bla bla. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Ghost pirate LeChuck skrev: Dette ser ikke bra ut i det hele tatt.. Står over Litt for mye magi og bla bla bla. Testet det ut i natt, og kan si så mye at: Liker du japanske ting, og med det spesielt spøkelsehistorier og "creepy pastas", så kan du lett like dette. Gameplayet er faktisk ganske bra, utnytter DualSense veldig bra. Historien virker artig, men kan ikke si mye mer om det nuh, men so far so good. Skummelt er det heller ikke, men heller veldig mystisk. Åpenbart ikke et spill for alle, men jeg hadde et veldig bra første inntrykk av det. 3 Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 Oppdatering: Har spillt det i en god del timer nå og er ganske sikker på at dette kan bli årets store overraskelse. Sidequests er jo like moro som hovedoppdragene, som lett forlenger spilletiden. Digg agmeplay, veldig bra lyddesign og herlig atmosfære. Og historien tar seg opp. Ikke et spill for alle, men sånn er det nuh. Anbefales ihvertfall (igjen spes om du liker Jappsegreier). 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå