UndrendeType Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Heisann! Nå har det seg slik at jeg leter etter en person. Vi hadde sist kontakt for et år siden ca, og jeg kuttet kontakten grunnet personlige forhold. Nå angrer jeg som fy... og sånn forresten, finner jeg denne personen kommer jeg ikke til å "mase" eller plage vedkommende dersom hun ikke vil ha kontakt. Da lar jeg henne være. Jeg lurer bare på om hun har det bra, og om hun vil ta opp igjen kontakten. Her er spørsmålet mitt: Hvordan finne en person med kun denne informasjonen? - jeg vet fornavnet på personen - hvor gammel personen er - hvilket land personen er fra og bor i (hun er ikke norsk eller skandinavisk) - litt om familieforhold og bakgrunn - utseende - at personen har et kjæledyr og navnet på kjæledyret - tidligere jobb Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Som å lete etter den berømte nåla i høystakken vil jeg tro..... Lenke til kommentar
UndrendeType Skrevet 21. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2022 13 minutes ago, Frank Olsen said: Som å lete etter den berømte nåla i høystakken vil jeg tro..... Jo, stemmer det!:/ men om noen hadde noen tips evt så hadde det vært supert! Lenke til kommentar
Macadamia Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 UndrendeType skrev (På 21.3.2022 den 14.02): Jo, stemmer det!:/ men om noen hadde noen tips evt så hadde det vært supert! Jeg kan hjelpe deg, er ganske god på å finne folk. Send meg en melding om du vil🌸 1 Lenke til kommentar
UndrendeType Skrevet 23. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2022 31 minutes ago, Macadamia said: Jeg kan hjelpe deg, er ganske god på å finne folk. Send meg en melding om du vil🌸 Supert! Må gjøre det litt senere, da jeg er på jobb. Men takk skal du ha:) Lenke til kommentar
nacario Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 UndrendeType skrev (På 21.3.2022 den 13.40): Heisann! Nå har det seg slik at jeg leter etter en person. Vi hadde sist kontakt for et år siden ca, og jeg kuttet kontakten grunnet personlige forhold. Nå angrer jeg som fy... og sånn forresten, finner jeg denne personen kommer jeg ikke til å "mase" eller plage vedkommende dersom hun ikke vil ha kontakt. Da lar jeg henne være. Jeg lurer bare på om hun har det bra, og om hun vil ta opp igjen kontakten. Her er spørsmålet mitt: Hvordan finne en person med kun denne informasjonen? - jeg vet fornavnet på personen - hvor gammel personen er - hvilket land personen er fra og bor i (hun er ikke norsk eller skandinavisk) - litt om familieforhold og bakgrunn - utseende - at personen har et kjæledyr og navnet på kjæledyret - tidligere jobb Tidligere jobb vil sikkert ha den infoen, men om de er villig til å gi den ut er noe annet 1 Lenke til kommentar
UndrendeType Skrevet 19. april 2022 Forfatter Del Skrevet 19. april 2022 33 minutes ago, MassiveSky said: Stalkeralarm Unødvendig av deg...som sagt så hadde jeg latt henne være om hun ikke ville møtes. Og som sagt var det jeg som sa hade, ikke hun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå