Money99 Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) Hei, jeg har ikke r1 matte. Men vil gå it studie og vil bli utvikler/programmerer. Jeg har tenkte Andvendt datateknologi (oslomet) eller it og informasjonssystemer (usn) Hvilke studie anbefaler dere? Jeg har sett at Andvendt datateknologi ligner veldig mye på Informasjonteknologi ved Oslomet. Splittet ut fra: Endret 21. mars 2022 av Uderzo splittet ut fra en annen tråd. Lenke til kommentar
Gjest 9c3cc...cb0 Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Siden du er i en lønnstråd så kan jeg jo svare iht til det: Jeg har gått Anvendt selv, og lever et komfortabelt liv i dag. 🙂 Anonymous poster hash: 9c3cc...cb0 Lenke til kommentar
Money99 Skrevet 21. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2022 Gjest 9c3cc...cb0 skrev (3 minutter siden): Siden du er i en lønnstråd så kan jeg jo svare iht til det: Jeg har gått Anvendt selv, og lever et komfortabelt liv i dag. 🙂 Anonymous poster hash: 9c3cc...cb0 Kan jeg gå f eks master i Trondheim ved Ntnu?, altså etter anvendt datateknologi?’ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå