Spaz Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei. Jeg kjører dualboot med Windows 2000 Server og Windows XP Professional. Hver gang jeg starter opp Windows XP kommer det "low disk space" advarsel opp på startmenyen og tilbyr og rydde opp på C: (XP ligger på F:) Saken er at jeg ikke vil ha opp den meldingen hver gang jeg starter opp WindowsXP. Vet noen om det går an å skru den av, og isåfall. Hvor er det man gjør det? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 To disable the low diskspace notification: Start the Registry Editor Go to HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Policies Explorer Right-click an empty space in the right pane and select New > DWORD Value Name the new value NoLowDiskSpaceChecks Double-click this new value, and enter 1 as it's Value data Close the registry editor, Log off, or restart Windows for the changes to take effect Note: This will turn of the Low Diskspace warning on all your drives! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Ellers så kan du laste ned Customizer XP..der har du det som valg. Mio Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 8. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2002 Mange takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå