Prowl Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Det er ikke times det er Sylfaen ,size 10, Regular , Crisp ... og jeg synes den passet bra der. Jeg har ingen problemer med den. Jeg synest du gjør det bra.. ....men så er jo ikke jeg så veldig kritisk av meg. Takker Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Det er ikke times det er Sylfaen ,size 10, Regular , Crisp ... og jeg synes den passet bra der. helt enig med deg. den passet Lenke til kommentar
DreieR Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 O-store Prowl har gjort det igjen, den nederste var jo glimrende! Forest Web kan jo bli helt superb! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 likte den nederste best jeg og... NICE!! *klappefor* Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Er det en web-side om skog eller? synes du skal ha en logo som er litt mer "relevant" til stoffet på siden, som bilde av en skog eller dyrene som lever der neida, nice logo Lenke til kommentar
Rkskaar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Likte godt logoen, men "TradeMark" og "Registererd...." tar vekk nesten hele fokusen på logoen. Er den registrert? Hvis ikke, så skal det ikke stå der... Uansett så ser det litt mere profft ut med de på. Er dette en logo som skal dekke en hel side? Hva inneholder siden? Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Er det en web-side om skog eller? synes du skal ha en logo som er litt mer "relevant" til stoffet på siden, som bilde av en skog eller dyrene som lever der neida, nice logo vel.. byttet ut den gule fargen med en grønnfarge som lett kan forbindes med skog.. vet ikke.. men jeg tror det hadde vert en ide. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Heheh.. vel vel det har ingenting med en skog å gjøre, det er en privat grafikk, tut, flashfilm side eller no, jeg kan sikkert forklare hvorfor akkurat "forest" men vet ikke om det er interesant, det ahr i hvertfall ikke noe med skog og natur å gjøre.. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Likte godt logoen, men "TradeMark" og "Registererd...." tar vekk nesten hele fokusen på logoen. Er den registrert? Hvis ikke, så skal det ikke stå der... Uansett så ser det litt mere profft ut med de på. Er dette en logo som skal dekke en hel side? Hva inneholder siden? Vel jeg tok med "TM" fordi det ser mer profft ut.. det er den eneste grunnen Siden er en privat side hvor jeg skal legge ut litt art, flashfilmer, wallpapers, tuts og lignende... Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Da fikk vi jo oppklaring i det Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) HELT klart den versjonen med kun blå font som var best! Pen enkel, litt T&T-inspirert logo, men jeg synes den kanskje blir litt vel barnslig. Dessuten ligner det litt for mye på forestweh, og ikke forestweb. EDIT: leste litt mer ... Endret 10. januar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 likte best den siste.. savnet kanskje en "logo". synes ikke at det holdet med bare tekst, et symbol/tegn hadde kanskje vært på sin plass og, men for all del. holdet dette og.. Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Det nederste fargenvalget minner meg om noe annet... Husker ikke hvor, men har sett de kombinasjonene før... Som nevnt finner en de flere plasse,, bla EyesOnDesign Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Meget bra! Absolutt en brukbar logo! Vil si meg enig med resten på fargene også, den siste var absloutt best. (kjekt at jeg kunne inspirere ) Lenke til kommentar
Tha_Zaynt Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Den nederste logoen har fargekombinasjonen til phpbb.com bare motsatt rekkeføle, men var uansett den beste Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Go for den nederste! Nydelig logo, /me likes forestweb Lenke til kommentar
-((steini))- Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jeg likte faktisk den helt blåe best jeg. Men alle var goe!! De var veldig behagelige å se på Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Likte den nederste best! Sexy liten sak Menneh.. TM? Den var vel litt drøy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Likte den øverste best. Gå for en grotesk skrift til teksten nede på logoen så blir det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå