Spillredaksjonen Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Sniktitt: Halo (Sesong 1 - Episode 1 og 2) Paramount sin tolkning av Halo-universet er litt annerledes fra det vi er vant med, men spennende på sin egen måte. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
seth_vacn Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Kan tenke meg enkelte "fans" kommer til å klikke i vinkel over at det ikke slavisk følger spillenes historie. Slapp av! Len deg tilbake å nyt sier jeg bare. Gjorde det samme med Witcher 7 Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 jeg håper de ikke blander for mye politikk inn i series 2 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Å nei. Hvorfor følger de ikke spillenes historie?! Nok en spill til film/tv fadese i emninga. Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 21. mars 2022 Del Skrevet 21. mars 2022 Rosewell1983 skrev: jeg håper de ikke blander for mye politikk inn i series Phantom Menace - "handelsavtaler, blokader, politikk, valg, intriger, mistillitsforslag, senatsmøter" .... Jepp xD Kan bli litt for mye prat 2 Lenke til kommentar
phraze Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 "Paramount sin tolkning av Halo-universet er litt annerledes fra det vi er VANT med, men spennende på sin egen måte." Vant!? Virkelig? 1 Lenke til kommentar
Jorgny Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 phraze skrev: "Paramount sin tolkning av Halo-universet er litt annerledes fra det vi er VANT med, men spennende på sin egen måte." Vant!? Virkelig? Heisann, phraze. Jeg må innrømme at jeg måtte sjekke at ikke jeg var helt på bærtur her, men det heter nok vant, ja. :) 1 Lenke til kommentar
Poutine Gravy Skrevet 25. mars 2022 Del Skrevet 25. mars 2022 Så første episode i går. Jeg likte den og da episoden avsluttet ville jeg ha mer. 2 Lenke til kommentar
hausnesia Skrevet 26. mars 2022 Del Skrevet 26. mars 2022 Meget bra, etter min smak. Gler meg til fleire episodar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå