Diskusjon.no Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Vi har duelltestet to rimelige og attraktive telefoner.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Forbauser meg ikke, Motorola har laget gode telefoner de siste årene. Både g6+ og zoom har vært meget gode i sin prisklasse. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Hmm, jeg betalte 1490 Kr. for en Samsung Galaxy A21s i fjor. Akkurat det samme som jeg gav for min Nokia 3720 i 2009 (som jeg fortsatt bruker, fordi den fungerer helt fint - og jeg kan bytte batteriet selv). A21s har plass til 2 SIM-kort pluss minnekort. 5000 mAh batteri (som var det eneste jeg så på). A21s er større, tyngre, mer klumpete og på ingen måte mer praktisk enn Nokia telefonen, og ble kun kjøpt for å få folk til å holde fred om at jeg måtte skaffe meg en smarttelefon. Har anskaffet SIM-kort og satt opp telefonen med Gmail kontoen min (goddamn, den er treg til å starte opp - Nokiaen er raskere), slått av all mobildata og koblet den til husnettet (WiFi - fysj! Slår ikke 10 GbE uansett), men har ikke aktivert SIM-kortet ennå, som er det eneste som gjenstår. Har kjøpt minnekort, skjermbeskytter, beskyttelsesdeksel og etui, samt ekstra lader og lengre ladekabel, så totalprisen er langt over hva en fornuftig telefon koster til min bruk (som er å ringe ut, og meldinger - skal noen ha tak i meg, send epost) - bruker Telenor kontantkort, og har brukt telefonen for 160 Kr. de siste 10 månedene. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Xiaomi Poco X3 Pro til kr 2290 ser fortsatt ut til å være den beste i den prisklassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå