Anterialis Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 (endret) mobile999 skrev (1 time siden): Den har innebygget varmepumpe. Det er derfor den kan kjøle litt. Jeg har ingen grunn til å ikke stole på det du skriver, men jeg blir litt forvirret da jeg leser forskjellige ting.. Her fra brukermanualen: Også her fra brukermanualen: Og jeg har ingen «T7», kun T2. Dette får meg til å tenke at jeg ikke har «ettervarme» (=EV). Ettervarme er vel varmepumpe (??). Og dette fra FAQ-en til Nilan, da jeg snakket om kjølemuligheten: Jeg forsøker å finne teksten hvor jeg leste at anbefalt innstilling av temperatur er 2-3 grader under komforttemp… Kanskje jeg har lest feil. Endret 20. mars 2022 av Anterialis Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 (endret) Anterialis skrev (21 minutter siden): Dette får meg til å tenke at jeg ikke har «ettervarme» (=EV). Ettervarme er vel varmepumpe (??). Nei, ettervarme er elektrisk varmekassett. Endret 20. mars 2022 av mobile999 Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 Aha, takk for oppklaringen! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 1 hour ago, mobile999 said: Den har innebygget varmepumpe. Det er derfor den kan kjøle litt. Hvorfor tror du dette? Ser ut som et vanlig vent.aggregat for min del, ikke en avtrekksvarmepumpe som har et helt annet prinsipp og virkemåte. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 kremt skrev (14 minutter siden): Hvorfor tror du dette? Fordi det står på side 18 i brukermanualen. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 For trådens del, samt min og andres interesse: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå