TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 (endret) Etter den nye oppgradering av Twitter, så får jeg ikke åpnet den ordentlig via mobilen. Hver gang jeg prøver å åpne den så blir jeg kastet ut igjen. Nytter ikke å skru av selve mobilen min heller. 😢😢😢 Er det noen andre som har opplevd dette, som vet hvordan man får fikset det? Jeg må vell ikke avinstallere selve Twitter appen, eller? Forresten, mobilmerken min er Huawei. Endret 27. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 Nå har jeg prøvd å avinstallere Twitteren og installert den på nytt. Samme fu*****s problem. Plz, hjelpe meg. 😢😢😢 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Hei, kanskje det er selve Twitter som har problemer og ikke bare deg? Hva med å bruke nettet for Twitter og ikke selve appen? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 (endret) tsetsefluen skrev (5 minutter siden): Hei, kanskje det er selve Twitter som har problemer og ikke bare deg? Hva med å bruke nettet for Twitter og ikke selve appen? Jo, det kan jeg jo teste ut, selve Twitteren sin nettside via mobilen. 😃 Hvis jeg ikke får lov til det heller, da vet jeg ikke hva jeg gjør. La meg teste. Forresten, Twitteren fungerer fint på selve pc'en da. Endret 20. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Hvilken Huawei tar du? Er det en P40 eller nyere så har den vel ikke GMS, og eneste måten å kjøre Twitter på et gjennom Dual Space appen. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 Fortsatt samme problemet. 😢😢😢 @torbjornhb, har Huawei Y6. Det fungerte fint før. Hvorfor vil ikke det fungere nå? 😢😢 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Fortsatt samme problemet. 😢😢😢 @torbjornhb, har Huawei Y6. Det fungerte fint før. Hvorfor vil ikke det fungere nå? 😢😢 Da vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Du kunne forsøke og slette appen, og deretter reinstallere som en APK fil. https://m.apkpure.com/twitter/com.twitter.android/amp Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 (endret) torbjornhb skrev (48 minutter siden): Du kunne forsøke og slette appen, og deretter reinstallere som en APK fil. https://m.apkpure.com/twitter/com.twitter.android/amp Jeg kan forsøke. Endret 20. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 Når jeg forsøker å åpne Twitteren nå, da får jeg denne varselen her. 😦😦 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (42 minutter siden): Når jeg forsøker å åpne Twitteren nå, da får jeg denne varselen her. 😦😦 Regner med at du bare må inn i innstillinger å endre til "tillatt å installere fra ukjente kilder "🙂 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 torbjornhb skrev (38 minutter siden): Regner med at du bare må inn i innstillinger å endre til "tillatt å installere fra ukjente kilder "🙂 Helt ærlig, sånne ting tar jeg ikke sjansen i å gjøre. 🙄 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2022 (endret) Opp daget nå i dag at jeg får til å dele ting til Twitter fra andre platformer med ingen problem, men får ikke lov til å åpne selve appen. Svært irriterende. 😮 Via YouTube: Bevis at Twiten kom frem, sjermdump fra PC'en: Endret 21. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2022 Det er jo et tegn på at Twitteren fungerer på et hvis, selv om jeg ikke får lov å åpne selve appen via mobilen. 🤔 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2022 Det ser ut som om jeg ikke er alene om dette problemet. 😮😮 https://downdetector.com/status/twitter/ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2022 (endret) Endelig har Twitter rettet på feilen sin. Nå er det mulig å logge seg inn på Twitter igjen. Det var godt. 😃 Det viste seg at feilen var hos dem, ikke hos forbrukeren. Endret 27. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå