iks_ Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 har et lite problem med bartonen min, har faktisk opstått med orginale innstillinger også.. når jeg kjøpte bartonen, kjøpte jeg også Corsair XMS2700LL 256 og 512, og et abit nf7 v2.0, så i begynnelsen så kjørte jeg fint på 200fsb, 11mp og 1,65v. men senere så har den slått seg av og begynnt og pipe, så prøvde jeg litt til og såg på winbound, da såg jeg att med en gang den gikk over 50grader så sluttet den bare av... så nå har jeg stillt ned til 1.5v da holder den seg til 40grader ca.. dette er jo litt irriterende, siden den skal klare 3200+ hastighet.. takker for svar... har en Spire CPU-Vifte WhisperRock IV Socket A som skal være brukende til 3200.... Lenke til kommentar
Skrujern Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 hmm jeg har samme problemet med minn amd athlon xp2600+ (hk: abit nf7 v2.0) Lenke til kommentar
iks_ Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 hmmm. okai, og du har ingen aning om hva så kan vere problematisk? veldi irriterende..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå