TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 (endret) Navnet sier seg selv, slå dere løs. 😃 PS: Jeg glemte å si; husk å nevn hvilken plattform dere spiller på. ER er ikke et save crossover spill. (Hva nå det hetet igjen.) Endret 19. mars 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2022 Spiller på Ps4 og passordet er: sylaX7re Har det passordet aktivert ut dagen til i morn. Det er bare å stikke innom å spill med meg når dere kan eventuelt har mulighet. Setter pris på hjelp. 😃😃🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 20. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2022 I dag er den siste mulighet for å spille i lag via den koden. Vil deaktivere den koden i natt en eller annen plass. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 31. desember 2023 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Jeg trenger hjelp med Rennala, Carian Queen of the Full Moon. Håper noen kan hjelpe meg. Hadde også vært fint om noen gir lyd fra seg, da slipper jeg idet minste og takke i blindet. 😏 Passordet er: NOX667 OBS: Jeg glemte og si at jeg spiller på Playstation 5. Endret 1. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Siste sjanse, jeg holder passordet aktiv i noen par timer til. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (9 minutter siden): Fikk du beseiret fienden? Nei, jeg venter fremdeles på noen som kan hjelpe meg. 😔 Du må gjerne komme på og hjelpe meg, hvis du har tid. 🤗 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (36 minutter siden): Nei, jeg venter fremdeles på noen som kan hjelpe meg. 😔 Du må gjerne komme på og hjelpe meg, hvis du har tid. 🤗 Jeg har rundet Elden ring, men dessverre avinstallert spillet. Dessuten er jeg langt fra noen guru i soulslike spill. Jeg er i klassen Condemned/Deprived som feiler ganske mye, men gjennom prøving og feiling, lykkes. Men dersom du har Remnant 2 og ønsker co-op, si fra. Hvilken klasse spiller du? Endret 1. januar av Boing_80 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (1 minutt siden): Jeg har rundet Elden ring, men dessverre avinstallert spillet. Dessuten er jeg langt fra noen guru i soulslike spill. Jeg er i klassen Condemned/Deprived som feiler ganske mye, men gjennom prøving og feiling, lykkes. Spillet er dessuten avinstaller på maskinen min. Men dersom du har Remnant 2 og ønsker co-op, si fra. Jeg spiller på Playstation 5. Jeg tror ikke Elden Ring er en crossover ting greie. 🤨 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg spiller på Playstation 5. Jeg tror ikke Elden Ring er en crossover ting greie. 🤨 Hvilken klasse spiller du? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Boing_80 skrev (1 minutt siden): Hvilken klasse spiller du? Har det noe og si sånn egentlig? 🤔 Hvis du absolutt insisterer og vite, så spiller jeg som Wretch. 😏 Lenke til kommentar
Boing_80 Skrevet 1. januar Del Skrevet 1. januar (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (2 minutter siden): Har det noe og si sånn egentlig? 🤔 Hvis du absolutt insisterer og vite, så spiller jeg som Wretch. 😏 Var jo bare nysgjerrig. Jeg har Elden ring på pc. Endret 1. januar av Boing_80 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Det er lov, Bio. 😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. januar Forfatter Del Skrevet 1. januar Det er ikke lengre mulig og bruke det passordet nå, den er deaktivert nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli Forfatter Del Skrevet 1. juli Jeg trenger hjelp med bossen Rellana i Shadow Of Erdtree. Er det noen som kan hjelpe meg? Fler spiller passordet er: MOxU97 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli Forfatter Del Skrevet 1. juli Er det noen som kan hjelpe meg plz? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. juli Forfatter Del Skrevet 1. juli Fikk hjelp fra en annen plass. 🤗 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå