K.eli Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Hei alle sammen, dette er helt nytt for meg og jeg har aldri skrevet på nettet før. Jeg er lykkelig gift med en mann. Vi er i 40 årene begge to. Før jeg traff mannen min var jeg i et forhold som varte lenge. Jeg fikk aldri prøvd ut eller utforsket i tenårene og merker mer og mer at både lysten og interessen tar på nå. Jeg har aldri vært med ei jente før og har begynt å tenke mye på det nå. Føler meg jo veldig rar da jeg har en ektemann. Har noen vært i lignende situasjon tidligere? Jeg og mannen min er ganske kjedelige på sexfronten så trekant og sånt for han er ikke aktuelt Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Du skal nok se at trekant med en ekstra dame ikke er noe mannen din vil være negativ til. Lenke til kommentar
Gjest ecf48...7b1 Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 Gjør som gifte menn som syns kona er for kjedelig. Finn en single på utsiden og leke med. Får stadig tilbud om å være noens leketøy. Gjør det meg forbanna? Hell Yes😡😡😡 Anonymous poster hash: ecf48...7b1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Vel, det er ditt liv, du må bygge deg det livet du ønsker å ha. Hvis du kjenner at dette her er ting som virkelig gnager i deg så må du på ett eller annet tidspunkt prate med mannen din om det og så sammen med ham finne en løsning som dere begge er tilfreds med. Lenke til kommentar
Gjest 35164...53c Skrevet 8. april 2022 Del Skrevet 8. april 2022 Mmmm. Jeg anbefaler å ikke gjøre et slikt utfall, når en allerede er i et forhold. Jeg har nemlig gjort det, og det fører bare med seg mye hemmelighold og dårlig samvittighet. Om du vil ta steget ut, er det best å gjøre det singel… Anonymous poster hash: 35164...53c Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg