discostu Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Fjernet en gigantisk eldre peis og tenkte jeg skulle få pusset opp murveggen, men usikker på hva man bør gjøre. Legger ved bilder. Kan man bare pusse med sandpapir og male med maling? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Er det svarte et hull, eller ser det bare slik ut 1 Lenke til kommentar
discostu Skrevet 19. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2022 Mechablast skrev (17 timer siden): Er det svarte et hull, eller ser det bare slik ut Det er hull, skal monteres en mindre peis der av peismontør, tenkte bare sjekke hva jeg gjør med muren i etterkant Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. mars 2022 Del Skrevet 19. mars 2022 discostu skrev (24 minutter siden): Det er hull, skal monteres en mindre peis der av peismontør, tenkte bare sjekke hva jeg gjør med muren i etterkant Ville ha pusset og malt over Kan bli vanskelig å få gjort noe bak ovnen når den er montert Personlig hadde jeg nok hakket ut hullet og murt opp på nytt, og ordnet alt før montering av ny ovn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå