Spillredaksjonen Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Gran Turismo 7 er nede for telling etter et problem med spillets nyeste oppdatering I tillegg anklages utvikleren for å pushe mikrotransaksjoner. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Har sett ett par timer gameplay av dette spillet på twitch og syns allerede penge belønningene var ganske trasige. Hvis de nu nerfer hvor mye man får utbetalt så vil det gjøre spillet til ett uutholdelig grindespill. Syns anmeldelser av spillet burde oppdateres for å reflektere spillet i dens nåværende status. Når spillet er bygd rundt at man må grinde seg i hjel fordi utviklerne ønsker at man skal helst bruke penger hos dem da føler jeg spillet ikke fortjener mer enn maks 7/10, ikke 10/10. 5 1 Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Se de øker insentiver til å kjøpe minrotransaksjoner så snart anmeldelser er skrevet og mye av salgspotensiale er utnyttet. Dette er planlagt. Spillbransjen blir stadig mer råtten. 6 1 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Det er helt latterlig at 2 player splitscreen også er utilgjengelig når serverene er nede. Hvordan gir DET mening? Jeg hadde en kompis på besøk i går kveld som jeg ville kjøre litt mot, men neida, det gikk jo ikke an. 7 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Dette her er helt latterlig. Håper de får noe grønnjævlig med tyn for dette. 3 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Alle spill som gjør dette burde automatisk få 1 på alle anmeldelser med tilbakevirkende kraft, kanskje de slutter om metacritic anmeldelser går fra 8-10 til 1 over natta. Men det krever jo at spillsider ikke er i lomma på utgivere. 2 1 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) Mala skrev (1 time siden): Dette her er helt latterlig. Håper de får noe grønnjævlig med tyn for dette. Timingen er noe misstenkelig... Alle anmeldelser er ute og priser spillet som Jesu gjenkomst, deretter innfører de endringer som gjør det effektivt umulig å grinde seg til de dyreste/beste bilene i spillet og samtidig tar seg i bruk med velkjente FOMO teknikker med veldig dyre biler du bare kan kjøpe i en viss periode før de forsvinner, som pusher deg til å kjøpe credits med ekte penger. Textbook microtransaction push som en vanligvis ser på F2P spill, men jeg mener jo så vitterlig at jeg betalte 800 kroner for dette spillet... Håper dette blir en god smell på ryktet til Sony å at det backtracker kraftig etter denne fadesen. Endret 18. mars 2022 av Evil-Duck 3 1 1 Lenke til kommentar
Nextgenguy Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Gunfreak skrev: Alle spill som gjør dette burde automatisk få 1 på alle anmeldelser med tilbakevirkende kraft, kanskje de slutter om metacritic anmeldelser går fra 8-10 til 1 over natta. Men det krever jo at spillsider ikke er i lomma på utgivere. Enig 2 Lenke til kommentar
Nextgenguy Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Coffey skrev: Det er helt latterlig at 2 player splitscreen også er utilgjengelig når serverene er nede. Hvordan gir DET mening? Jeg hadde en kompis på besøk i går kveld som jeg ville kjøre litt mot, men neida, det gikk jo ikke an. Snakk om latterlig design. Spill var på mange måter bedre før. 2 Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Tror trygt man kan si at anmeldelsen og karaktersettingen til Andreas Bjørnbekk ikke sto seg veldig godt på GT7... Grind-fest uten like, årets mest overvurderte tittel så langt og et bortkastet kjøp. 2 2 Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 On 3/18/2022 at 4:16 PM, Evil-Duck said: Timingen er noe misstenkelig... Alle anmeldelser er ute og priser spillet som Jesu gjenkomst, deretter innfører de endringer som gjør det effektivt umulig å grinde seg til de dyreste/beste bilene i spillet og samtidig tar seg i bruk med velkjente FOMO teknikker med veldig dyre biler du bare kan kjøpe i en viss periode før de forsvinner, som pusher deg til å kjøpe credits med ekte penger. Textbook microtransaction push som en vanligvis ser på F2P spill, men jeg mener jo så vitterlig at jeg betalte 800 kroner for dette spillet... Håper dette blir en god smell på ryktet til Sony å at det backtracker kraftig etter denne fadesen. 2 Lenke til kommentar
dølledøck Skrevet 20. mars 2022 Del Skrevet 20. mars 2022 On 3/18/2022 at 9:20 AM, Donkey Kong said: Se de øker insentiver til å kjøpe minrotransaksjoner så snart anmeldelser er skrevet og mye av salgspotensiale er utnyttet. Dette er planlagt. Spillbransjen blir stadig mer råtten. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå