baldviking Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg har i dag Creative Inspire 2.1. For meg funker de bra til vanlig musikk, ikke fullt så bra, men akseptabelt til spill, men til klassisk musikk er de bare *****. Det blir for mange overganger mellom lav lyd/høy lyd og spinkel musikk/tung musikk som høytalerne ikke takler. Hvilke høytalere bør jeg evt overveie å investere i...? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 du har ikke et gammelt stereoanlegg (på loftet hos bestefar f.eks.)? det ville vel vært bedre? Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Litt nede i denne testen finner du Klipsch ProMedia.; http://www.pcpro.no/tester/Test_h%C3%B8yttalersett.htm De blir regnet for å være noe av det beste til PC-bruk. Har selv hatt Klipsch ProMedia 2.1 i ca 3 år nå, og er strålende fornøyd. Har bare hørt positivt om disse høytalerne fra andre også. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 PC-høyttalere egner seg kort og godt ikke til dette bruket. Kjøp en billig hifi-forsterker og to små hifi-høyttalere. For 3-4000,- nypris får du ok lyd til PC-bruk. Sjekk feks. Hifiklubben og Akers Mic. Lenke til kommentar
neon king Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 kanskje b&w dm 601/602 Lenke til kommentar
lceger Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Litt nede i denne testen finner du Klipsch ProMedia.;http://www.pcpro.no/tester/Test_h%C3%B8yttalersett.htm De blir regnet for å være noe av det beste til PC-bruk. Har selv hatt Klipsch ProMedia 2.1 i ca 3 år nå, og er strålende fornøyd. Har bare hørt positivt om disse høytalerne fra andre også. jeg kan og på det varmeste anbefale disse, har 4.1 selv, og hatt de en stund. Lyden overgår klart flere vanlige anlegg jeg har hørt på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå