Lapska24 Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Hei, jeg skal ut i læra som betongarbeider og skal bo på anlegg (virker kult det). Er det noen som har erfaringer med noe sånt, skal jobbe 4-3 i uken Lenke til kommentar
Mato Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 4 uker på jobb og 3 uker fri , rar rotasjon? Lenke til kommentar
jstensli Skrevet 22. mars 2022 Del Skrevet 22. mars 2022 Er vel snakk om 4dager jobb, så 3dager med fri? Hvor lange dager er det? Lenke til kommentar
Lapska24 Skrevet 23. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2022 Ja, det er 4 dager jobb 3 fri, tror det 10 timer om dagen Lenke til kommentar
jstensli Skrevet 23. mars 2022 Del Skrevet 23. mars 2022 Kan fort bli litt lange dager etter jobb, greit å ta med seg en hobby. Trening hvis det finnes mulighet? Mange er også veldig tørste på sånne plasser, det er morsomt noen ganger men ikke alle dager. Greit å være litt oppmerksom på. 1 Lenke til kommentar
Lapska24 Skrevet 23. mars 2022 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2022 jstensli skrev (5 timer siden): Kan fort bli litt lange dager etter jobb, greit å ta med seg en hobby. Trening hvis det finnes mulighet? Mange er også veldig tørste på sånne plasser, det er morsomt noen ganger men ikke alle dager. Greit å være litt oppmerksom på. Takk for innspill Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 jstensli skrev (På 23.3.2022 den 19.28): Kan fort bli litt lange dager etter jobb, greit å ta med seg en hobby. Trening hvis det finnes mulighet? Mange er også veldig tørste på sånne plasser, det er morsomt noen ganger men ikke alle dager. Greit å være litt oppmerksom på. normen er vell at det ikke er lov med alkohol på mange brakker rigger , ivertfall inne de segmentene jeg har vært borti ( manufacturing opp mot olje og gass , type aibel og aker ) og grunnen er som du nevner, mange er veldig tørste. jeg vil si at 4 dager på 3 dager hjemme høres ut som en hardcore skilsmisse rotasjon , om du itilleg skal reise til og fra på fridagen så har du effektivt 1 dag hjemme! Lenke til kommentar
jstensli Skrevet 9. april 2022 Del Skrevet 9. april 2022 Alle bedrifter som er relatert mot offshore har jo veldig fokus på HMS, noe som er bra. Men at det er null toleranse er ikke det samme som at det ikke skjer. Det finnes nok anlegg/brakker det ikke er så strengt som de du nevner. Hvis det er null toleranse mot alkohol er det et veldig bra tiltak, da trenger han jo ikke bekymre seg for dette. Akkurat ordningen med 4 dager på og 3 dager av, synes jeg selv også var litt tungt i lengden. Går greit i perioder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå