|FSK| Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Har en boks til her stående som jeg tenkte å bruke til freevo, for å teste det ut. Har lastet ned og prøver å kjører. Når jeg prøver med "./freevo -fs" kommer det et blåhvitt bilde på tv'n, men ikke no mer. Har ingen egen skjerm på maskinen, bare tastatur og mus, samt tv-utgang. Mitt spørsmål er hva som skal stå ved "display" i config-filen. Noen med tips? Skjermkortet er forresten GeForce 2MX Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 (endret) Først av alt: bruk nvtv for tv-ut på nvidia kort! Om du bruker X11 så skal display være "x11" Jeg har lagd en egen session med freevo i gdm(bruker gdm for auto login). Har lagt til nvtv med opsjoner i Init scriptet til gdm. Endret 10. januar 2004 av kattemat Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 kattemat: Hva med å lage en guide som vi senere kan publisere på siden? Lenke til kommentar
kattemat Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 kattemat: Hva med å lage en guide som vi senere kan publisere på siden? Når alt er oppe og kjøre her(og det er det snart) - så kan jo det vurderes. Er jo et morro prosjekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå