Spillredaksjonen Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Anmeldelse: Chocobo GP Chocobo GP er eit solid spel, men kunne ha vore så mykje meir. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
busemannsatan Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Stort sett enig med denne omtalen. Jeg digger spill som Mario Kart, party racere, og jeg digger Final Fantasy. Men det jeg har erfart selv er at dette er ment som en melkeku, og ikke et spill som er laget med tankene om å lage et godt spill. De mest ikoniske karakterene virker å være gjemt bak mikrotransaksjoner, eller ekstremt mye spilletid. Jeg har låst opp noen av karakterene via historiemodus men med unntak av Vivi, Terra og Steiner, har jeg ikke sett snurten av noen kjente karakterer. Av summons, som Final Fantasy er flust av, ser de mest kjente ut til å være representert, men må låses opp via ingame currency. Riktig nok ikke like vanskelig å skaffe dette som andre, men det er fortsatt enda en måte spillet prøver å melke spillere på. Selve kjøringen er moro, men jeg føler den er alt for straffende til tider, og jeg brukte flere forsøk på enkelte løp selv om jeg verken kjørte bedre eller dårligere. Jeg var bare heldigere etter en stund. Hadde det vært mer tilgjengelig beskyttelse, eller i det minste mindre straff å bli truffet av ting som virker umulig å unngå, så hadde jeg nok vurdert spillet noe høyere. Ville gitt det 5/10 selv, men grunnet melkeku-følelse blir det 4/10 for meg personlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå