Spillredaksjonen Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Starfield lover å gi spillere full valgfrihet – Skap din egen historie. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
oblada Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Høres ut som klassisk Bethesda-spinn, så tror det når jeg ser det . 5 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 16 ganger større mulighet for å lage din egen historie, det bare virker! Det blir sikkert et flott spill men tar alt Todd sier med en klype salt ja. 😋 1 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Ser man forbi PR-språket, så høres dette ganske standard ut. Ikke at det er noe galt i det, det er helt andre ting som avgjør om dette blir et godt spill eller ikke. Lenke til kommentar
carnilio Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Etter dialog systemet i F4 så er jeg skeptisk. Kan høres ut som de fikk med seg misnøyen, men om de forsto problemet gjenstår å se. Så er det jo ett spørsmål om jvor mye værre det kan bli. Men det får vi sikkert også se etter hvert 😆 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Så lenge de dropper spillmotoren fra Fallout/Skyrim så er jeg med. At du må laste for å gå inn i en bygning er bare tragisk. Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 De prøver ikke å oppfinne kruttet på nytt, nei. Det er da åpenbart. Faktisk, jo mer jeg leser om dette spillet jo kjedeligere høres det ut egentlig. Men om spillet skal lanseres i år så lurer jeg på hvor de glemte en gameplay trailer. At de ikke har det ennå ser ikke lovende ut. Lenke til kommentar
Zedarius Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 Oversatt: vi klarer ikke å lage gode historier, så nå er det ditt ansvar! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 15 hours ago, Zedarius said: Oversatt: vi klarer ikke å lage gode historier, så nå er det ditt ansvar! Og det er greit, gameplay over historie, det er spill vi snakker om. Noen spill har fantastisk historie, andre ikke. Bethesda har aldri hvert gode på historie, selv morrowind sin som antageligvis er det beste på main ques historien, er jo ikke noe i forhold til det Bioware har greid å lage når de faktisk gjør jobben sin. Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Noen som har fått med seg historien i Elden Ring? Eller noen av de andre souls-spilla? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 25 minutes ago, unik42 said: Noen som har fått med seg historien i Elden Ring? Eller noen av de andre souls-spilla? Elden Ring handler om hvordan det går når republikanerne får frie tøyler i en stat for lenge. Det er dette som skjer når man lar kapitalismen få frie tøyler og lederne er fascister. 1 Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Akkurat ja. Jeg trodde det dreide seg om det kulturelle forfallet i et postmoderne Europa, og dets påvirkning på bensinprisen. 1 Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 Blir gøy å fly til en planet, lande i en stor by, der bor det 4 stykker. 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå