Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Noen som har prøvd https://www.nicemobil.no/? Abonnementet (1/5/10/15 GB/mnd) bestilles i appen, og er et rent eSIM-abonnement. Nicemobil hevder å støtte BankID på mobil uten fysisk SIM-kort (altså ikke BankID-appen). Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
NULL Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Ingen erfaring med Nice, men bruker ikke BankID på Mobil, bare autentiseringsappen/engangskode for BankID som jeg har via banken min (det hele startet vel med at jeg hadde for gammelt SIM-kort slik at BankID ikke var mulig, og så har bare ikke gidda å bytte...). Ikke merket at det skal være noe begrensning på dette. Lenke til kommentar
radioy1 Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Har brukt Nice et par måneder nå og jeg kan bekrefte at BankID på mobil fungerer helt knirkefritt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 14 hours ago, NULL said: Ingen erfaring med Nice, men bruker ikke BankID på Mobil, bare autentiseringsappen/engangskode for BankID som jeg har via banken min Den banken jeg har BankID fra støtter ikke appen (enda), derfor er jeg avhengig av at BankID på mobil funker på eSIM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. mars 2022 Del Skrevet 17. mars 2022 14 hours ago, radioy1 said: Har brukt Nice et par måneder nå og jeg kan bekrefte at BankID på mobil fungerer helt knirkefritt Så fint! Da vet jeg at det er et alternativ for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå