gamerman Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Sorry at dette står på engelsk men jeg copierte det fra en tidligere post jeg postet på et engelsk forum. Dette har ingen ting med data og gjøre men viss noen her kan hjelpe meg så ville jeg vært takknemlig. I have the latest xecuter 2 bios and the latest version of Evox but when i turn on the xbox instead of seeing the green xbox logo and Texture Xecuter 2 under , i see a orange xbox logo and the texture is under is microsfot Microsoft. Why? And also my xbox disc tray button light is orange instead of green, what does that mean.I have Avalaunch in my apps and when i use that the Disc Tary light is green. Plz help me Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Du har nok en modifisert bios. Du tar en liten risiko når du installerer bioser du ikke er sikker på hva er... Flash den med en skikkelig bios fra xecuter f.eks. 4980, som er den siste. Lenke til kommentar
jag Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Noen chipper velger om den skal boote fra chippen eller xboxen etter hvor lang tid du holder på knappen inne. Den skiller da mellom modifisert bios og original etter hvilken farge det er på velkomstskjermen. Andre brikker lar deg velge bios ved å slå på maskinen via på-knappen eller eject-knappen. Prøv å holde på-knappen eller eject-knappen inne i forskjellige tidsrom når du slpr den på, eller prøv å slå på med eject eller på-knappen. Da ser du hva som skal til for å boote fra original bios, eller modchippen (modifisert bios). Tror det er dette som er "problemet" ditt, hvis jeg hart skjønt deg riktig. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Feilpostet i annet om hardware, passer under konsoll! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg