Midnight_walker Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Alle barna kunne knulle untatt kjell, han var homoseksuell... Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Alle barne elsket satan, unntatt mathias han elsket messias!! hadde hundrevis av "alle barna" på rams i huet mitt før, inntill den dagen en truet meg på livet og ba meg stoppe! Lenke til kommentar
sinna taggen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 alle barna var fatige, untat frode, han hade pappas mini bank kode Lenke til kommentar
sinna taggen Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 alle barna hørte på are og odin,utn at,kai for han hørte på rai rai :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 koffer så mang smailia?? Lenke til kommentar
simerix Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Alle barna levde i sølibat untatt Edwardt Munk, han måtte ta seg en runk. :!: Endret 22. april 2005 av simerix Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Alle barna vinket farvel til terroristene, unntatt Sissel for hun var tatt som gissel. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Hva er forskjellen på en elefant? Den kan verken sykle! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Alle barna hoppet i fallskjerm utenom britta, hun havnet med en flaggstang i... ^__^ Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 får vel komme med noen jeg og - Alle barna brukte kondom unntatt Henning, han brukte presenning. - Alle barna kom ut fra kinoen unntatt Tord, han var blitt utsatt for mord - Alle barna sto på brua untatt Knut, han dyttet de ut. - Alle barna lekte med motorsag untatt Svein, han var grein. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 Alle barna unngikk å poste i denne tråden fordi den var gammel, unntatt Erelend, som måtte komme med en dårlig vits. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. januar 2006 Del Skrevet 30. januar 2006 (endret) Alle barna sto å sang, untatt Gaute han begynte å raute... Mese esa gaute Alle barna vitser generator... http://barn.sol.no/navn/index.asp?navn=gaute Endret 30. januar 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Musty Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 den generatoren var kewl... FØRSTE gagn jeg har hørt/sett en alle barna vits med mitt navn: Alle barna hadde foreldre unntatt Andreas, han var IKEAs. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 De tre mest patetiske tingene i verden akkurat nå: Tredje plass: Alle barna-vitser generelt Andre plass: Alle barna-vitser med dårlig rytme Første plass : Alle barna-vitser som ikke RIMER! Hallo? Anyone there? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 alle barna kjørte untatt isbilen som satt i fangetransport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå