Arve Systad Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Alle barna hadde ereksjon, unntatt Hege. Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Når man skal lage dårlige Alle barna vitser så må jeg bare skrive denne Alle barna fantes, unntatt Jeg har lært en variasjon av den der: Alle barna hadde navn, unntatt Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 alle barna spilte ulv på teater men ikke bjørn! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Alle barna holdt seg til nyere tråder, uten om M.F., han bumpet de gamle. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Alle barna brukte kondom, untatt finn, han brukte pølseskinn.... Hva er artig med alle barna?? Har jo riktig noik en jeg, men den er den enste jeg husker fra gamle dager. Gjorde sikkert stort inntrykk... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 så hyggleig at jeg er nevnt i første post --Alle barna lekte i veien unntatt Anna hun fikk en trailer i panna Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Alle barna kunne rime, untatt Sigve, han kunne ikke rime. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Alle barna nøt turen på Nilen, bortsett fra Pernille, hun ble pult av en krokodille Alle barna lagde kondomer selv, unttatt Lars, han arvet Fars Alle barna var fra Norge, bortsett fra Ali, han var fra Bali Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Alle barna knulla bak låven, untatt Finn, han fikk den ikke inn... Men det var verre med Knut, han fikk den ikke ut. :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det er jo det som er poenget med alle barna vitser, de er så dårlige at de blir artige! Jepp! Så derfor: "Alle barna spiste chilinøtter untatt Arne, har spiste banan." Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det er jo det som er poenget med alle barna vitser, de er så dårlige at de blir artige! Jepp! Så derfor: "Alle barna spiste chilinøtter untatt Arne, har spiste banan." De vitsene der minner meg om for eksempel: Det var en gang en gul- og himmelblårutete drage, full av fjær, som satt på toppen av twin-towers-haugen og heklet tarmer. Plutselig spratt det fram en medisinmann med et myggstikk på venstre albue og en elefant i venstre øre, men det gikk bra, for han hadde en fattig rikmannsonkel i Mosambik... Disse "vitsene" er ikke hva jeg kaller morsomme... Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det var en gang en potet som datt ned fra ett tre, men det gjorde ingenting for han hadde en onkel i amerika med en blå sykkel Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Det var en gang en potet som datt ned fra ett tre, men det gjorde ingenting for han hadde en onkel i amerika med en blå sykkel Akkurat slike vitser, ja... Ikke morsomt i det hele tatt... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 4. mars 2005 Del Skrevet 4. mars 2005 Fra mms directors cut (fragmovie): Alle barna defusa bomba untatt britt for hun hadde ikke kit! Rofl Lenke til kommentar
Captain_Quark Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 alle barna drakk seg fulle untatt bulle, han ville eller knulle :!: Lenke til kommentar
Con Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Alle barna bakte kake, untatt Kai, han satt i ovnen og lekte eplepai. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 7. mars 2005 Del Skrevet 7. mars 2005 Alle barna var greie untatt Lusi, hun skjøt bestemor med en USI Lenke til kommentar
Mafiabåss Skrevet 13. mars 2005 Del Skrevet 13. mars 2005 Alle barna var arbeidsløse untatt Tore han var hore Lenke til kommentar
Richie310 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Alle barna brukte dildo, untatt Hilde hun brukte en pølse fra gilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå