Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 En på Dagsrevyen med navn Lars sa at staten får også mye større utgifter til strøm i de statlige foretakene. Ja - særlig når de ekstra utgiftene er penger som går tilbake inn i statskassa, den samme kassa som betaler regningene. Kreativ bokføring? "Jeg har betalt så mye penger til meg selv i vinter at jeg ikke har råd til å bruke noen av de". Onkel Skrue blir mere gjerrig jo fullere pengebingen blir. Vår "Onkel Skrue aktige gjeng" eier ikke en gang pengene, de tilhører skattebetalerne og er "tatt i beslag" på en veldig tvilsom, kynisk og gjennomsiktig måte, samtidig som argumentene stadig blir flauere og det som gis er både for sent og for lite. Det du betaler mens de somler, det holdes også tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 En fyr med navn Audun sa at det jeg mener staten skylder meg etter strømsjokket - som fylte opp statskassa - de pengene skal han gi til de som fortjener og trenger det. Jeg verken fortjener eller trenger dem visst ikke, da jeg har fått veldig lite igjen av det jeg har betalt. I tillegg fryser jeg. Og sparepengene er brukt opp. Ferien er en saga blott. Hva kan bli verre nå? Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Propagandarevyen på sitt beste🙂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå