Spartapus Skrevet 2. juni 2022 Del Skrevet 2. juni 2022 TheDarkSycamore - SCM skrev (På 22.5.2022 den 0.30): Late game!!! Hva mener du med det i den sammenhengen? Da tenker jeg på det som kommer etter Leyndell... Forbidden Lands, Haligtree, Farum Azula. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2022 Spartapus skrev (3 timer siden): Da tenker jeg på det som kommer etter Leyndell... Forbidden Lands, Haligtree, Farum Azula. Oki. 😊 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 11. juni 2022 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2022 Nå har jeg opprettet den tredje saveen. Og har fremdeles ikke rundet ER. Lurer på om jeg skal nå fremover ha fokus på og gjøre det nå. 🙃😍😍 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2022 Nå er jeg farlig nær for å runde Elden Ring. Kom til siste områden nå i natt. 😏😏 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2022 (endret) Dette er min tredje save jeg har opprettet. Og er i level 200 etter annet på den allerede, mener jeg husker det var. Dette her jeg fokus på denne saven: Vigor (Har hoved fokus på nr2) Endurance (Har hoved fokus på nr1) Strangth (Har minst fokus på) Intelligence (Har passe fokus på) Faith (Har hoved fokus på nr1) Jeg tror, er ikke sikker at denne seal'en her er bra for denne karakteren Frenzied Flame Seal. Så, jeg lurer på hva mener dere, er den bra for meg eller burde jeg velge en annen seal? Eller burde jeg forholde meg til den seal'en jeg hadde, Golden Order Seal? 🤔 Forresten denne karakteren er ikke en magiker build. Mer som en buffer/support build greie. Slik ser denne karakteren ut: Endret 10. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2022 (endret) Nå har jeg endelig rundet Elden Ring spillet. Denne endingen her fikk jeg: Endret 18. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2022 (endret) Så stille det ble fra dere andre om dette ER spillet. Det er bare jeg som poster i denne tråden jo. 😮😮 Forresten, nå har jeg opprettet den fjerde saven. Helt fra skretsj, ikke new game+ eller noe. 😃 Vurderer muligens å prøve spille med minst mulig uten hjelp på den saven. Jah, forresten, når jeg prøvde ny game+, det virker ikke det som om det ble tyngre eller noe sånt. Har allerede tatt noen pr bosser på new game+. Ble bittelitt skuffet at det ikke ble tyngre. 😑 Men det gjør ikke noe, elsker spillet like mye fremdeles. 😍 Endret 24. juli 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheSnidr Skrevet 24. juli 2022 Del Skrevet 24. juli 2022 6 hours ago, TheDarkSycamore - SCM said: Så stille det ble fra dere andre om dette ER spillet. Det er bare jeg som poster i denne tråden jo. 😮😮 Forresten, nå har jeg opprettet den fjerde saven. Helt fra skretsj, ikke new game+ eller noe. 😃 Vurderer muligens å prøve spille med minst mulig uten hjelp på den saven. Jah, forresten, når jeg prøvde ny game+, det virker ikke det som om det ble tyngre eller noe sånt. Har allerede tatt noen pr bosser på new game+. Ble bittelitt skuffet at det ikke ble tyngre. 😑 Men det gjør ikke noe, elsker spillet like mye fremdeles. 😍 Er vel ofte sånn det går med single player-spill, når folk har gjennomført det er det ikke så mye mer å diskutere. Jeg har spilt gjennom to ganger og sett resten av lore-en på YouTube. Venter på nyheter om DLC, men er ikke kommet noe enda. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2022 TheSnidr skrev (27 minutter siden): Er vel ofte sånn det går med single player-spill, når folk har gjennomført det er det ikke så mye mer å diskutere. Jeg har spilt gjennom to ganger og sett resten av lore-en på YouTube. Venter på nyheter om DLC, men er ikke kommet noe enda. Stor gleder meg også til DLC'en kommer. 🥰🙃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2022 Oppdaget nå at jeg sliter med å joine/invadre nå i Elden Ring på min fjerde save. Er det noe som kan hjelpe meg med bloody-finger questen? Forresten jeg spiller på Ps4. Passordet mitt er: xenta007 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 28. juli 2022 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2022 Siden jeg ikke fikk noe besjed noen plasser, så vet jeg ikke om hvor jeg fikk hjelp fra. 🙄 Uansett, hvor jeg fikk hjelp fra så takk for hjelpen. 👍😃 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. september 2022 Forfatter Del Skrevet 8. september 2022 Nå er det ikke lenge igjen til jeg har rundet Elden Ring for tredje gang. 😏😏 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. september 2022 Forfatter Del Skrevet 10. september 2022 Nå er Elden Ring rundet for tredje gang. Og nå har jeg spilt det spillet i 760 timer tilsammen. 🎮🎮🎮 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. september 2022 Forfatter Del Skrevet 22. september 2022 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. september 2022 Forfatter Del Skrevet 23. september 2022 Det er ikke mange armor som jeg virkelig liker i Elden Ring. 😓😓 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. september 2022 Forfatter Del Skrevet 30. september 2022 Er det noen som er fremdeles våken? Hvis ja, da lurte jeg på noe, er det noen som kan hjelpe meg med Godfrey bossen i Elden Ring? Dette er min femte save/karakter. Spiller på Ps4. Passoret er: hisQNA2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 1. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2022 Gelm det, jeg fikk hjelp til slutt på det vanlige felles nettet. 😏😏 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2022 (endret) Skulle ønske at flere postet i denne tråden her, enn bare meg. 😔😔😔 Det trenger ikke å handle om bare hjelp. Man kan poste absolutt alt, så lenge det er Elden Ring relatert. 😊😊😊 Det denne tråden egentlig er relatert for: Jeg holder nå på med min femte save/karakter. Nå utfordrer jeg meg, med å ikke bruke magi spels. Bruker kun ashes of war og våpen. 😏😏 Og spiller som Wretch på denne saven, og går etter disse statene her på den: Vigor (Har passe fokus på) Endurance (Har minst fokus på) Strength (Har hoved fokus på nr2) Dexterity (Har hoved fokus på nr1) Arcane (Har hoved fokus på nr1) Slik ser denne saven/karakteren min ut. Hva syns dere? Her er statene og det jeg bruker på denne karakteren: Endret 3. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2022 (endret) Er det noen som vil ofre et sverd til meg? Jeg vil gjerne ha en til av dette sverdet her, Scavenger's Curved Sword. Passordet er: Vix3ca Er her i områden og farmer litt (se bildet). Forresten, jeg spiller Elden Ring på Ps4. Endret 27. oktober 2022 av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. oktober 2022 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2022 Holder passordet aktiv til i morn også, sånn at dere har enda tid til å være gavmild. 😃 Skal ta meg en ordentlig lang pause nå. Sier i fra når jeg kommer på igjen. 😏 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå