ezkild Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 jess, her er saken; høyttalerne på tven er ikke mye å skryte av, så tenkte jeg skulle få kobla lyden fra tven/xboxen på creative høyttalerne mine (inpire 4400 tror jeg). har også planlagt å kunne veksle mellom lyd fra pcen og tven uten at jeg må bytte ledninger inn i høyttalerne for hver gang så har gått til anskaffelse av en rca-velger (kan velge mellom 4 forskjellige lydkilder som du sender videre, i dette tilfellet til høyttalerne). xboxen går greit å koble til velgeren, men fra den og videre til sub'en blir det problemer. det er fordi det er rca-utgang på velgeren, men dobbel 3.5mm jack inngang på sub'en (hhv en for front- og en for bak-høyttalerne). hadde nesten gitt opp da jeg kom over denne siden, men diverse ting derfra vil det faktisk funke. men med frakt kommer det på sabla mye spenn (sjekka det ja). så lurte på om noen vet om en annen lur måte å få det til på eller vet om en norsk butikk som selger sånne ledninger og stasj? (har prøvd clas ohlson og ljudia hittil, dårlig resultat). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå