Gjest 66050...9a3 Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Hei! Kjæresten jobber som barne- og ungdomsarbeider i barnehage, og virker utrolig sliten fra mandag til fredag. Vi har vært sammen i ca. 1,5 år. I starten merket jeg ikke så mye til at hun var sliten. Vi gikk turer, hun trente 3 dager i uken og virket opplagt. Etter som tiden har gått virker hun mer og mer sliten og misfornøyd med jobben. Hun har lite overskudd til å gjøre andre ting enn å se på tv, utenom lørdag og søndag. Hun er også irritabel i ukedagene. Sex er som regel fraværende utenom i helgene. Hun klager ofte ting som skjer på jobb og over dårlig lønn, men avslutter alltid med å si at hun egentlig liker selve jobben. Hun snakker ofte om at hun ønsker egne barn, noe jeg også ønsker på sikt. Likevel merker jeg at jeg blir skeptisk til å ta på oss en så krevende oppgave når hun allerede ser ut til å ha mer enn nok med komme seg gjennom hverdagen uten barn. Hun verdens beste jente og jeg elsker henne over alt, men jeg synes dette er vanskelig. Anonymous poster hash: 66050...9a3 Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Dette må du vel nesten bare ta opp med henne selv. Helst når hun ikke er så sliten. NB! Alle dager er ukedager. Endret 15. mars 2022 av ITtraktor 1 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Bruk av medisiner som f.eks. p-piller fører ofte til depresjon etter bruk - og dersom det er preventivet dere bruker kan kan det være du ser endel forandring på livskvaliteten til kjæresten din når hun går av det - så dersom dere vurderer barn i fremtiden, kan det godt være en god ide å bruke alternative preventiver en stund. 1 Lenke til kommentar
Nokia1803 Skrevet 18. mars 2022 Del Skrevet 18. mars 2022 (endret) Hjelpe til hjemme slik at hun får hvilt mest mulig når hun er hjemme...gjør ting for henne. Kan gi positiv effekt. Be henne med ut en kveld på middag. Finn på noe. Endret 18. mars 2022 av Nokia1803 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå