DJViking Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Har noen forsøkt gaming på en NVIDIA Shield? Jeg gikk til innkjøp nylig på en NVIDIA Shield Pro. Hovedsakelig for å ta over som TV-boks i stedet for Samsung Tizen. Jeg ser at det er mulig å spille på denne også. Flere alternativer: NVIDIA NOW NVIDIA GameStream Steam Link Virker som Steam Link app, og NVIDIA GameStream begge gir muligheten for å strømme spill fra Steam. NVIDIA GameStream virker kun på Windows. Steam Link virker på både Linux, Mac og Windows. Jeg har Steam for Linux. Jeg har installert Steam Link, men har ingen controllers ennå. NVIDIA NOW. Skybasert, men koster penger hvis man vil ha en god opplevelse eller spiller mye. 99kr/måned eller 199kr/måned. Noen som bruker NVIDIA Shield som kan fortelle litt om opplevelsen? Hvilke controllers fungerer best til den? Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Nvidia har egen kontroll for Shield linupen sin. Ser igrunn ut som en helt vanlig spillkonsoll kontroller. Har dog ikke testet den særlig mye. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Har testet gratis spillene og det fungerer jo bra , hjelper dog om man har en tv med lav input lag, noe jeg merker er problematisk når jeg gamer på min eldgammle 6 serie samsung 1080p. Både xbox og ps5 kontrolleren fungerer på den , og alle andre med bluetooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå