Gå til innhold

dvd brenne prog

Anbefalte innlegg

Har endelig fått meg dvd brenner type Nec 2500...

skulle til å brenne ut i sted da jeg kom til å tenke på... hvilke program er best å brenne med???

de fleste backup'ene min er slike vof ifo alle mulige filer... hvordan brenner jeg dem ut slik at de går an å spille på min stue dvd spiller??????

finnes det noe universalprogram som rett og slett funker på nærmest alt ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har endelig fått meg dvd brenner type Nec 2500...

skulle til å brenne ut i sted da jeg kom til å tenke på... hvilke program er best å brenne med???

de fleste backup'ene min er slike vof ifo alle mulige filer... hvordan brenner jeg dem ut slik at de går an å spille på min stue dvd spiller??????

finnes det noe universalprogram som rett og slett funker på nærmest alt ?

Jeg bruker CloneDVD for å brenne disse filene. http://www.elby.ch/en/products/clone_dvd/index.html

Ellers når det gjelder kopiering av DVD filmer bruker jeg Dvd Shrink.

http://www.dvdshrink.org/

Ellers går det i Nero burningrom.

Lenke til kommentar

noen som forresten kan svare meg på kordan jeg kan få vanlige mpg filer over på dvd plate og få det til å funke i stuedvd spilleren?

gjerne med menyvalg osv =)

er snakk om å ha backup av serie med ca 400mb (45min...) per episode

i dette tilfellet hva er det som gjelder? 120min eller 4,7gb (tenker på dvd platene...)

Lenke til kommentar
noen som forresten kan svare meg på kordan jeg kan få vanlige mpg filer over på dvd plate og få det til å funke i stuedvd spilleren?

gjerne med menyvalg osv =)

er snakk om å ha backup av serie med ca 400mb (45min...) per episode

i dette tilfellet hva er det som gjelder? 120min eller 4,7gb (tenker på dvd platene...)

hei

se min topic Her.

jeg laget en meny og brant denne i nero som udf eller noe med min minus plate (varbatim). jeg fikk det ikke til.

2: Her kan du sjekke dvd spilleren din om den takler + eller - plater , håper dette halp deg litt på vei og si i fra om du får til dette meny styret jeg fikk det nemelig ikke til .

ps: dette programmet skal være det beste har jeg hørt WinOnCd 6 DVD edition. :thumbs:

håkon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...