Eirik444 Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Kan jeg ta opp vanelig video på datamasiknen min? Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei. Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det. Gainward har GeForce kort som har analog video-in. Du får sjekke ut disse kortene på de forskjellige webshoppene og deretter sende en mail til webshoppen for å spørre om dette. Som sagt, jeg vet ikke, dette er bare noe jeg tror. Lenke til kommentar
SAA Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Ja det går. Du må ha et grafikkort med video inn. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Selvfølgerlig virker dette! Du kan enten overføre ved firewire via et videokamera (forutsatt det har analog inn/ut) eller rett fra scart (el.) til video-inn på skjermkortet. Har gjort det selv, og det fuker stålende... Det var jo sånn vi redigerte før firewire kom da :smile: Mvh Allyse Lenke til kommentar
gnus Skrevet 8. mars 2002 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei...! Selfølgelig funke det, du må ha et grafikk-kort som har tv inn...... som mitt Er det noen som har eit prog som får dette til å gå flytande, det pleier å hakke da eg tar opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå