Wektor Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Hei. Jeg har tenkt å søke jobb som butikkmedarbeider, og gnerelt innenfor salg og service. Mitt største problem akkurat nå er at jeg har ingen erfaring jeg kan bruke for å "vippe" meg selv opp, og i tilegg til det så har jeg problemer med formulering av setninger på en god måte. Jeg legger under søknaden min (jeg er veldig sikker på at det er mange skrivefeil, men norsk er ikke mitt morsmål). Jeg vil bli takknemelig for alle innspill og tips til søknaden, så takk i forkant. NAVN ADRESS EMAIL TLF 10.03.2022 Søknad på stilling som butikkmedarbeider hos Coop Lærevillig, ansvarsfull, samarbeidsvillig og ambisiøs, er ord mine venner og bekjente bruker for å beskrive meg. Jeg vil også legge til at jeg er serviceinnstilt, hjelpsom, punktlig og rolig ung person som er interessert i å yte god kundeservice, og med det viser jeg til stillingsutlysningen på hjemmesiden deres, og søker herved deltidsstilling som butikkmedarbeider hos dere. På fritiden holder jeg på med mange varierte fritidsinteresser, alt fra det tekniske til det kreative. Som det står på CV-en min så liker jeg å holde på med litt programmering, 3D modellering og mer. Gjennom disse hobbyer har jeg utviklet forskjellige personlige egenskaper jeg mener er viktige for stillingen. Jeg har spilt fotball og gått på skole i flere år, det har utviklet mine samarbeidsevner og kommunikasjon med andre, samtidig har det også lært meg å ta ansvar for resultater. Skole har også lært meg å jobbe sammen med andre i et team, men kan like godt jobbe selvstendig. Å være punktlig for meg er en selvfølge og det er noe jeg hadde aldri problem med, og kan garantere at jeg vil gjøre alt for at det skal ikke endre seg når dere velger meg. For meg handler ikke god kundeopplevelse bare hvordan jeg behandler kunden, men for meg handler det om hele prosessen - fra sekundet kunden setter foten sin i butikken, finner produktene, og helt til den siste biten hvor kunden betaler, og fortsetter med dagen sin. For meg er hele prosessen viktig. Jeg vet nøyaktig hva som må til for at kunden skal føle seg trygg, og ha best mulig opplevelse. Det krever en slik person som meg, en person som tar initiativ og får ting gjort, om det er å rydde, vaske, snakke med kunden , fylle på varer eller jobbe i kassen. Akkurat nå har jeg et friår fra videregående skole, og har lyst til å komme i gang med arbeidslivet, og dermed har jeg mulighet å jobbe hverdager, helg og stille på kort varsel, og kan begynne i jobben med en gang. Jeg tenker stillingen vil passe meg da jeg liker å jobbe med forskjellige arbeidsoppgaver, arbeide i relativt høyt tempo, og den gir muligheter til å utvikle meg videre. Jeg har også tenkt på mulighetene for en lederstilling etterhvert jeg blir mer kjent med arbeidsoppgavene og har fått relevant erfaring, da dette vil være god ledererfaring å ta med seg videre. Håper å høre fra dere! Med vennlig hilsen xxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå