Hainch Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Veit ikke om dette passer her på forum.windows.no men datafolk veit vel det meste. En kammerat av meg skal skaffe seg ptn kort til tg , -* får man kjøpt det før man kommer til eventet ? -*Hvor? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. januar 2004 Del Skrevet 10. januar 2004 Jeg kjøpte mitt i kassa på TG. Fant det ihvertfall ikke på partyticket når jeg skulle ha meg. Må nok gjøre det samme som meg.. Lenke til kommentar
Hainch Skrevet 10. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2004 Samme måtte jeg gjøre og, tok ****** meg 3 timer å stå i kø, og får ikke kammeraten min tak i ptn-kort før tg så må jeg nok vente like lenge uansett. hehe Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 har hørt at det skal gå an og bruke et bankkort (visa) i stede! noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 PTN kort får du bare kjøpt på lan der PTN er ansvarlig for billettsalg. Har ikke hørt noe om at du kan bruke bankkort. Han må bare stå i den lange trege køen på TG Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Ahh, kjett. Er ikke så ille. jeg stod bare i kø i 4 timer i til TG03 og jeg var en av de heldigere Lenke til kommentar
Hainch Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 hehe takk det hjalp mener jeg Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) http://partyticket.net/info/ptncard - hvorfor gå til kilden? Bedre å bare spekulere, ikke sant? Endret 11. januar 2004 av transistorbass Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Husk at man kan registrere visa kortet sitt som ptn-kort også. Gjorde det dagen før jeg reiste til i fjor...sparte meg for minst et par timer i kø..var ferdig rigget opp innen de andre hadde kommet seg inn... Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 hva er ptn-kort? PartyTicket.Net kort. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Husk at man kan registrere visa kortet sitt som ptn-kort også. Gjorde det dagen før jeg reiste til i fjor...sparte meg for minst et par timer i kø..var ferdig rigget opp innen de andre hadde kommet seg inn... Hvor registrerer man VISA kotet sitt hen da??? Lenke til kommentar
Hainch Skrevet 12. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2004 på www.partyticket.net , logg inn /eller regg deg i systemet. også adder du kortnummeret ditt . da kan du bruke det når du kommer til eventet. men ungdomskort( for de under 16 ) har ikke kortnummer, så det er teit. kortnummer er de tallene som er "stempla" i kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå