Gå til innhold

Koble trådløst headset til Dell 38" skjerm når pc ikke har bluetooth


tepe2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tepe2 skrev (6 minutter siden):

Men såvidt jeg kan se har ikke min pc bluetoothfunksjon.

Hvordan enklest mulig løse det, slik at jeg kan bruke headset trådløst?

Antar at dine trådløse hodetelefoner bruker Bluetooth? I utgangspunktet så skal du da kunne kjøpe en Bluetooth dongle og være i mål men det hender at ting ikke er så kompatible som reklamen tilsier. Hva slags trådløse hodetelefoner har du? Merke, modell? Spør for det kan være noen her inne som har erfaring med hva som (ikke) fungerer sammen med ditt headsett. PC-en, hvilket merke og modellnavn? 
 

Sidespor men hva synes du om skjermen og hva bruker du den til? Er litt fristet til å skaffe noe tilsvarende selv pga de ekstra pikslene i høyden (vs. en 34" med 1440p) når jeg jobber med lengre script, docs etc.

Lenke til kommentar

Har bluetooth hodetelefoner jeg fikk fra noen som kjøpte på Gran Canaria. Vet ikke hvilket merke, den har en logo som ligner en liten "b". Men uansett kjøper jeg kanskje et nytt sett. Skal brukes til podcaster og musikk. Men jeg tenker at dersom jeg først kjøper nytt, så kan det være greit med mulighet for å koble til tv også.

Skjermen er jeg veldig fornøyd med. Brukes til å ha flere vinduer åpne samtidig. Nettsider, mail og regneark. Programvaren til Dell er veldig bra. Lett å bruke. Jeg vurderte flere forskjellige skjermer. Også 43" og 49". Men jeg er glad jeg valgte denne pga høyden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...