Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Nattmaske / søvnmaske med lyd og lys

RuneTh666

Anbefalte innlegg

Jeg sover ofte veldig tungt og står opp tidligere enn forloveden på ukedagene så hun blir noen ganger plaget av vekkeklokken min.

Det punktet med at hun noen ganger plages har gjort at jeg har sett på sånne søvnmasker, nattmaske eller hva de kalles. De typene som ikke er aller kjipest har lyd som de som bruker den hører men ikke de rundt.

I det siste så har jeg tenkt på og lurt på om noen av disse maskene også har wakeup-light funksjon sånn at når alarmen begynner å pipe skrur lyset seg automatisk gradvis på i innsiden av masken. Sakte og rolig lyd og lyshevning må jo funke. Vet at det finnes sånne lamper med Wakeup funksjon men de lyssetter jo hele rommet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (5 minutter siden):

Klokke på håndleddet som vibrerer eller legge mobilen under puta med letteste vibrering.

Mulig ett forslag for de som ikke er halvdøde når de skal stå opp. Vibrering på klokken merker jeg ikke når jeg sover. Da etter 20min ble det albue igjennom 3 og 4 ribbeben med modig beskjed om st klokken bråkte 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...