Snikpellik Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Snytt for straffe tidligere, så bra det "gikk i orden" nå. Klar denne. Vanskelig å se først, men den siste vinkelen viser at den er krystallklart i hånda. Lurer egentlig litt på hvorfor ikke Dier fikk straffe mot seg i går, men denne blir det. Enda kortere avstand her og armen er allerede oppe før den heades i han. 1 Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 barezell skrev (1 minutt siden): Tipper han på strek hadde reddet den uansett. Ville heller hatt straffe til saka tidligere. Dette er sånn som blir tåpelig imo. Har ikke fått sett saka sin situasjon like nøye, men jeg syns ikke det så ut som straffe. Og hva har det å si at den hadde blitt reddet uansett? Skal man ikke dømme på hands fordi at det ikke hadde blitt mål uansett? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Haha. Klarte skru av tven. Fucke stream og full baluba. Rakk heldigvis akkurat reprisen. Deilig og fortjent med mål. Godt for Laca også tenker jeg. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Dagner skrev (1 minutt siden): Har ikke fått sett saka sin situasjon like nøye, men jeg syns ikke det så ut som straffe. Og hva har det å si at den hadde blitt reddet uansett? Skal man ikke dømme på hands fordi at det ikke hadde blitt mål uansett? Han ble vel tydelig tatt? Så slik ut på reprisen, men ble ikke vist så mange ganger. Har ikke annet å si enn at det ikke hadde blitt mål? Handsen tok ikke fra oss mål eller sjanse. Som snik skriver så er arm ute og kort avstand. Endrer såvidt rettning. Det er helt ok det blir straffe. Det er jo riktig etter boka, men har ikke problem å skjønne at den er kjip å få mot seg 😂 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 (endret) Rart å ikke ta ut Saka. Pepe trenger minutter og kamp mot pool på onsdag. Edit. Der ja. Arteta bare litt treg. Endret 13. mars 2022 av barezell Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Ødegaard er helt, helt verdensklasse til tider. Steingod. 4 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Vært veldig god i det siste. Imponerer stort i dag også. Spiller med vanvittig selvtillit. Gøy hver gang han får ball. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 13. mars 2022 Del Skrevet 13. mars 2022 Dagner skrev (1 time siden): Har heldigvis sett ett helt annet Arsenal komme ut til 2. omgang noen ganger denne sesongen, satser på at vi tar denne Jepp. Gjorde det igjen. Så ikke helt bra ut i 1. omgang, men gikk steinhardt ut i 2. omgang og parkerte Leicester siste 45 Lenke til kommentar
blured Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 City kjenner på at Liverpool puster dem i nakken i sluttminuttene her nå… Mer frusterte enn vanlig. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Blir no iallefall meir spenning. Men eg trur internoppgjeret er det som avgjør Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Palace ass ❤️ Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Oioi, åpner seg muligheter for Liverpool nå, men vesentlig tøffere kamp program igjen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 14. mars 2022 Del Skrevet 14. mars 2022 Toppkampen ble utrivelig spennende nå.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 Tror ikke oddsen på at City henter en spiss i sommer ble noe høyere etter i går Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 15. mars 2022 Del Skrevet 15. mars 2022 (endret) Mr. President™ skrev (1 time siden): Tror ikke oddsen på at City henter en spiss i sommer ble noe høyere etter i går Hvorfor ikke? City hadde plenty av angrepskraft på benken, men Guardiola valgte å ikke bytte. Hva skal en da med en spiss når en ikke en gang bruker alternativene de allerede har? Det var rett og slett en gedigen coaching blunder å IKKE bytte inn Jesus og Sterling. Når det er sagt så er vel Haaland så godt som City-klar OM City velger å bruke så mye penger på en spiss. Endret 15. mars 2022 av Cappo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Ser for meg en 1-3 kamp. Soares får en lang kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Lenge siden jeg har gruet meg så mye før en arsenal-kamp. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Billy Bones skrev (30 minutter siden): Ser for meg en 1-3 kamp. Soares får en lang kveld. Jepp. Ganske krise at Tomiyasu ikke ble klar til denne, Soares er det svakeste leddet i dette laget imo Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Dropper vel å rushe Tomi igjen etter hva som skjedde sist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå