leifeinar Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Bra lag Arsenal. Jobbe litt med det mentale når man ligger under 😊 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Jaja, takk for kampen folkz. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Kjedelig.. men topp 4 "lever" Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 jajajaja. Fortsatt et stykke opp. Takk for kampen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Takk for kampen. Var en tøff match, de første 45 var arsenal klart best. Man of the match var Martinelli. Må si jeg deler tankegangen til golf'ern å håper virkelig arsenal tar 4.plassen. Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Og ja, god første omgang av Arsenal. Ble positivt overrasket. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 All right. Da var det over, og et tap som var forventet før sesongen var i gang ble en realitet. Jeg synes det er flere positive ting å ta videre fra denne kampen, og selv om Liverpool fikk grei kontroll fra 60 min+, så var de langt fra komfortable før det. Ikke verst fra ligaens yngste lag og manager mot selveste Masters of The Universe. Vi kjører igjen mot Villa! Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Slettet-D7I5Gr2 skrev (7 minutter siden): Takk for kampen. Var en tøff match, de første 45 var arsenal klart best. Man of the match var Martinelli. Må si jeg deler tankegangen til golf'ern å håper virkelig arsenal tar 4.plassen. Morsom du Lenke til kommentar
barezell Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 Golf'ern skrev (2 minutter siden): Morsom du Han leser mye ut av innleggene dine Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 (endret) leifeinar skrev (På 16.3.2022 den 23.06): Bra lag Arsenal. Jobbe litt med det mentale når man ligger under 😊 Relativt ungt lag og da må man kanskje regne med at de får slite mot et såpass bra lag som Liverpool faktisk er . Liverpool er vel bortimot på topp i syklusen under Klopp nå (syns jeg) Nesten litt synd å ikke se kamper nå, men min personlige lille boikott mot prisene på PL er i gang fortsatt. Bare så synd at Man City er enda bedre. Endret 17. mars 2022 av oOF Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 16. mars 2022 Del Skrevet 16. mars 2022 barezell skrev (47 minutter siden): jajajaja. Fortsatt et stykke opp. Takk for kampen! Fortsatt et stykke opp, men tenker det er viktig å gjøre som etter kampen mot city, ta med seg alt det positive. Vi har kommet en lang vei allerede, og den største forskjellen i dag er at pool faktisk setter sjansene sine. 3 Poeng mot villa på Lørdag så skal jeg si meg veldig fornøyd med det som muligens er den tyngste uken (6 dagene) Arsenal får i løpet av hele sesongen Lenke til kommentar
Van Der Linde Skrevet 24. mars 2022 Del Skrevet 24. mars 2022 fox skrev (På 16.3.2022 den 22.42): Fitte dommer! Gidd å go favør til Liverpool hele tideb Ja dere ble virkelig snytt i denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå